Richard Limburg Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 :no: kijk je bij mijn kia.nl om eens je kilometer stand bij te werken zie ik bij dealer staan : Dealer: De dealer die u eerder heeft gekozen is geen Kia-dealer meer. Kies s.v.p. onderstaand via 'Wijzig' een andere dealer van uw voorkeur." waar moet het toch heen!!!! Quote
Guest Angelique Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 Geen idee waar het heen moet, waar zou het heen moeten gaan, misschien verkoopt die liever Fordjes Maar kreeg je geen andere opties voor een garage in de buurt te zien? Quote
Richard Limburg Posted December 22, 2011 Author Posted December 22, 2011 ja wel maar bij die voelde ik me niet op mijn gemak en heb onze ceed dan ook daar niet gekocht!! en moest toen wel iets verder rijden maar voor die enkele keer dat ik naar de garage mag had ik dat er wel voor over en hij zal geen frods gaan verkopen had metsubsidie maar de deur is helemaal dicht Quote
Recommended Posts