jeaninetje1970 Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Hallo Allemaal, Mijn naam is Jeanine en ik ben sinds 30 november 2011 de trotse bezitter van de eerste geheel nieuwe auto: De Kia Rio 1.2 CVVT Superpack in de kleur Electric Blue. Ik heb er inmiddels 1750 km op zitten en hij bevalt mij prima. Veel auto voor een hele schappelijke prijs. Kinderziektes heb je bij iedere nieuwe auto en niet alleen bij Kia. Zelfs mijn man is uitermate te spreken over de Rio. Ik betrap hem erop dat hij zelfs af en toe de Rio neemt i.p.v. zijn eigen auto. Nu is zijn eigen auto inmiddels 11 jaar oud en ook aan vervanging toe en ik heb hem horen zeggen dat hij erg benieuwd is naar de nieuwe Optima. Dus wie weet. !! Rijden we over een paar maanden allebei Kia. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van mijn nieuwe Rio. Quote
Guest Angelique Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 HOi Jeanine, Gefelicteerd met je nieuwe Rio en welkom op het KIA clubforum! Quote
Alex VB Posted December 24, 2011 Posted December 24, 2011 Van harte Welkom op ons super gezellig Kia (Club) Forum.. Ik wens je de veiligste en mooiste kilometers toe.. Quote
Recommended Posts