rms90 Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 Een goede avond Ik ben Ricardo, bijna 5 weken in het bezit van een picanto 1.0 cvvt style 5deurs bright zilver met zwarte velgen. Ondertussen 2400km op de teller. De auto bevalt me prima! Hiervoor een Suzuki alto uit 2010 gehad welke ook 1.0 was maar de picanto overklast op bijna alles de suzuki alto. Alleen de alto verbruikte in de praktijk (veel) minder benzine ondanks dat de kia volgens het boekje zuiniger hoort te zijn. Met de alto verbruik 1:19/20 picanto 1:16 Maar ondanks het tegenvallende benzineverbruik ben ik er zeer blij mee, auto komt goed mee in het verkeer, motor hoor je bijna niet lopen en de klasse die de auto uitstraalt (van binnen en buiten) is super. Vandeweek zal ik foto's van mijn picanto bij mijn profiel neerzetten. groet Quote
Guest Angelique Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Hoi Ricardo, Gefeliciteerd met je nieuwe Picanto en welkom op het KIA clubforum! Quote
Wimis on Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Ricardo hoi, en welkom met je Picanto. Quote
rms90 Posted January 9, 2012 Author Posted January 9, 2012 Angelique en Wimis bedankt! Zie beetje laat dat er op gereageerd is. Ondertussen mijn profiel eindelijk bijgewerkt inclusief de foto's. gr Ricardo Quote
Recommended Posts