CitybugParts Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Geachte leden, Mijn nieuwe banner op de hoofdpagina is je waarschijnlijk niet ontgaan. De naam is Thomas, eigenaar van CitybugParts.nl webshop voor autoaccessoires. Ik richt mij voornamelijk op de A-segment auto's (o.a. Kia Picanto). Zelf rij ik geen Kia (shame) maar een Peugeot 107. Mocht je vragen hebben dat kan altijd via de PM of e-mail (info@citybugparts.nl) Dan weet je nu van wie die banner is Quote
Smart Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Ik zie geen banner, maar dat zal wel komen doordat ik als lid ben aangemeld. Overigens welkom op het forum! Een hele leuke en complete site heb jij, misschien nog gedacht aan forumkorting? 1 Quote
Alex VB Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Klik eens op het KIA Logo Smart.. Dan kom je op de hoofdpagina terecht. Rechts zie je dan een advertorial met een Picanto. wel ff naar beneden scrollen. Ook van mij een harte welkom en veel plezier. De overstap van een Peug naar een Pica of Rio is niet groot en snel gemaakt.. Quote
Wimis on Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Welkom thomas, nu nog even overstappen naar een KIA Leuke site (banner) heb je Quote
Guest Angelique Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Hoi thomas, Welkom op het KIA clubforum! Leuke site! (alleen gaat Lique er geen euro kwijtraken. Quote
Smart Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Klik eens op het KIA Logo Smart.. Dan kom je op de hoofdpagina terecht. Rechts zie je dan een advertorial met een Picanto. wel ff naar beneden scrollen. Ik moet nog veel leren....... Quote
Wimis on Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Pffff, rood is moddergooier............. Even wennen hoor Quote
Guest Angelique Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Pffff, rood is moddergooier............. Even wennen hoor Moddereter Quote
Peterrrrr Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Mocht je toch over willen stappen wil ik je evt. wel helpen... Quote
Recommended Posts