Peterrrrr Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Sinds vandaag een Electronic Blue Super pack als demo in gebruik genomen. Vind het persoonlijk een fijnere wagen dan de 1.2 benzine. Het vermogen is niet heel wild maar door het koppel voel je zeker wel dat ie wil ! Ik denk zelf dat als deze diesel goed ingereden wordt, je er echt een super fijne wagen aan hebt. Quote
Remko .me Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Peterrrrr, heb je nog geïnformeerd naar het verbruik? Ben erg benieuwd namelijk want zoals je leest valt het bij iedereen zwaar tegen. Quote
Remko .me Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Leuke foto trouwens, heb je nog meer foto's van je RVS? Ben erg benieuwd hoe het precies oogt... als je een keer geld over hebt.... probeer het ook isbij de witte en laat het ons zien.. Quote
Peterrrrr Posted January 4, 2012 Author Posted January 4, 2012 Ik rij de Rio sinds gisteren. Heb er wel ff naar gereden en toen haalde ik makkelijk 1 op 23. Ga de Rio eerst even inrijden en dan ga ik weer eens kijken wat ie gaat halen. Heb zondag een flinke rit (voor mij dan) voor de boeg dus dat is leuk. Quote
christian-h Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Ik ben ook erg benieuwd naar je verbruik. Bij mijn 1,1. CRDI kom ik tot nu toe ( na berekenen bij tankbeurten) tot 1:16,4. Na een ritje kan ik geeft de boordcomputer makkelijk 4,3l/100km aan. Zodra ik lange stukken op de snelweg rijd (120 km/h ) gaat de boordcomputer stabiel naar 5,3 l/100km aan.. Nu zo'n 2000km op de teller. Quote
Remko .me Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Ik rij de Rio sinds gisteren. Heb er wel ff naar gereden en toen haalde ik makkelijk 1 op 23. Ga de Rio eerst even inrijden en dan ga ik weer eens kijken wat ie gaat halen. Heb zondag een flinke rit (voor mij dan) voor de boeg dus dat is leuk. en de benzine, heb je die wel zuinig kunnen rijden? Had je nog geïnformeerd? Quote
Peterrrrr Posted January 4, 2012 Author Posted January 4, 2012 en de benzine, heb je die wel zuinig kunnen rijden? Had je nog geïnformeerd? Voor mij is het heel moeilijk om te meten, je weet zelf hoe mensen met een demo rijden dus het verbuik meten heeft geen zin tenzij ik alleen in de auto heb gereden. De bc gaf meestal tussen de 5,8 en 6,1 aan. Voornamelijk stads ritten dus volgens mij gewoon netjes. Quote
Recommended Posts