Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal!

Als eerste wil ik jullie een fantastisch en Sorentof 2005 wensen!

Mijn jaar begint ook goed want na 8 ipv 12 maanden kan ik a.s. vrijdag 7 januari mijn zwarte Sorento EX VAN 2.5 CRDI ophalen!

Ik doe al een tijdje mee op 't forum, maar nu hoor ik er straks echt bij!

afgelopen maandag even naar de dealer geweest om 'm te bekijken, maar toen ik er in zat, had ik nog niet 't gevoel dat ik er vrijdag in weg zal rijden! Het is alsof je gewoon aan 't rondkijken bent!

Maar ik heb heel veel zin in vrijdag! :D

Hartelijke groeten,

Benny Efde

Posted

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe Kia.

Nu het wachten op zijn eind gaat komen wordt het verlangen naar de auto steeds sterker, ik had dit namelijk ook. :wink:

Maar langs weg heel veel plezier met de auto, en vooral veel veilige kilometers.

Philip

Posted

Benny,

Gefeliciteerd met je Sorento. Gelukkig is de wachtijd toch nog mee gevallen. Ik begreep van Kia Nederland, dat men nu aardig de achterstand aan het inhalen is. Daadwerkelijk weten we dat pas als de levertermijnen korter worden en de reacties op het forum.

In ieder geval kan jij dadelijk lekker toeren. Veel veilige kilometers toegewenst en we zien je graag als lid terub bij de club.

Posted
Benny,

Ik begreep van Kia Nederland, dat men nu aardig de achterstand aan het inhalen is. Daadwerkelijk weten we dat pas als de levertermijnen korter worden en de reacties op het forum.

Beloftes zijn er lange tijd maar concreet merk ik nog geen fluit. Alleen van die ergerlijke commercials op TV dat de S nu leverbaar is. Erg schofterig als er klanten nog steeds ( na meer als een jaar ) nog geen zicht hebben.

De beloofde 400 Sorento's die in Dec geleverd zouden worden hoor ik ook niks van. Ik verlies nu toch echt mijn geloof in KIA NL....

Aad

Posted

Aad,

Over welk type Sorento heb je het. Misschien zijn nog niet alle typen direct uit voorraad leverbaar. Overigens hadden zij toegezegd dat dit vanaf februari mogelijk zou kunnen zijn. Wij zijn ook benieuwd.

Posted
Aad,

Over welk type Sorento heb je het. Misschien zijn nog niet alle typen direct uit voorraad leverbaar. Overigens hadden zij toegezegd dat dit vanaf februari mogelijk zou kunnen zijn. Wij zijn ook benieuwd.

Hoi Andre

Ik wacht op n 2.4 EX. Volgens Milco ( tel gesprek ) zouden er 400 in Dec komen en nog eens 400 in Jan. Nou ik hoor of zie nog niks.

Zijn er nog vorderingen gemaakt op jullie vergadering met KIA NL in dec '04 ?

Aad

Posted

Beste Aad,

Januari is nog niet voorbij, maar ik hoop dat hij toch een beetje op tijd komt. '

Wij hebben inderdaad vorderingen gemaakt met Kia Nederland. Zij hebben ons goede tips gegeven. Verder zijn wij gewoon onafhankelijk van Kia, maar hebben wel een goede band met ze. Hier en daar kunnen we profiteren van hun kanalen en voorzieningen. Als zij ons kunnen ondersteunen dan zullen zij dat zeker doen. Ook willen wij meer aandacht bij en van de dealers. Hier gaan wij komende tijd mee aan de slag. Hoe meer leden, hoe meer we kunnen doen voor alle Kia's.

Ook gaat Kia dit jaar zelf een Event organiseren onder leiding van Bob de Jong. Wij als club mogen hier aan meewerken. Dus hoe meer leden hoe meer mensen kunnen mee helpen. En lidmaatschap is tegenwoordig maar 10 euro. Helaas nog niet verwerkt op de website. Webmaster moet dit nog aanpassen.

Posted

Hallo,

Wij krijgen onze 2.4 Ex in februari om precies te zijn 16 februari volgens onze dealer. Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Groetjes

Alexandra

Aad,

Hoi Andre

Ik wacht op n 2.4 EX. Volgens Milco ( tel gesprek ) zouden er 400 in Dec komen en nog eens 400 in Jan. Nou ik hoor of zie nog niks.

Zijn er nog vorderingen gemaakt op jullie vergadering met KIA NL in dec '04 ?

Aad