gare aap Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 Auto: Overige merken (1972) Eigenaar: gare aap Toegevoegd Op: 8 januari 2012 - 20:04 Korte Omschrijving: Pontiac Firebird formula 350 5.7L V8 1972 Bekijk Voertuig Quote
gare aap Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 kan een moderator dit topic ff verwijderen, ik heb naar mijn weten (per ongeluk dus) geen topic geopend. alleen een auto toegevoegd aan mijn garage. Quote
Guest Angelique Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 kan een moderator dit topic ff verwijderen, ik heb naar mijn weten (per ongeluk dus) geen topic geopend. alleen een auto toegevoegd aan mijn garage. Deze topics worden automatisch geopend als je een Garage aanmaakt. Ik kan 'm wel weghalen, maar dan kan men via het board deze Garage niet meer benaderen. Quote
Smart Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 kan een moderator dit topic ff verwijderen, ik heb naar mijn weten (per ongeluk dus) geen topic geopend. alleen een auto toegevoegd aan mijn garage. Dan ben je mooi in de aap gelogeerd...... Quote
gare aap Posted January 11, 2012 Author Posted January 11, 2012 ow dan laat maar staan, dat wist ik niet. Groeten the cooked monkey. Quote
Recommended Posts