Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio 3-deurs

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb ook vandaag de dealer eens gebeld, kreeg te horen dat de eerste 3 deurs al gearriveerd waren.

Mijn auto stond op de status "binnenkomen", hij zou binnen nu en 2 / 3 weken binnen moeten zijn :-D

We wachten af...

Geplaatst

Heb de driedeurs al gezien :)

Ziet er goed uit, alleen vind ik het verschil met de vijfdeurs een beetje klein. Normaal zie je toch een redelijk verschil (picanto bijv.). Hier vond ik dat minder, maar dat is niet erg in mijn ogen.

Geplaatst

Ik heb zojuist begrepen, dat de eerste 3-deurs modellen het land binnenrollen. Zelf heb ik nog geen definitieve datum gekregen, want er moet nog een navigatie pakket worden ingebouwd! Het zal echter nu niet lang meer duren. Mijn besteldatum was 6 december!! Ik had hem in december al gezien in Breukelen, dat was toen de enige 3-deurs in Europa. Ben wel benieuwd of er nog iets is veranderd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...