Brambeer Geplaatst 24 Februari, 2012 Geplaatst 24 Februari, 2012 Mijn auto is binnengekomen in Nederland. We gaan hem 16 maart ophalen bij de dealer! Quote
Drees Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Heb ook vandaag de dealer eens gebeld, kreeg te horen dat de eerste 3 deurs al gearriveerd waren. Mijn auto stond op de status "binnenkomen", hij zou binnen nu en 2 / 3 weken binnen moeten zijn We wachten af... Quote
RioTom Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Heb de driedeurs al gezien Ziet er goed uit, alleen vind ik het verschil met de vijfdeurs een beetje klein. Normaal zie je toch een redelijk verschil (picanto bijv.). Hier vond ik dat minder, maar dat is niet erg in mijn ogen. Quote
Brambeer Geplaatst 29 Februari, 2012 Geplaatst 29 Februari, 2012 Ik ben van het weekend ook langs de dealer gereden en heb waarschijnlijk onze 3 deurs zien staan . Ziet er goed uit! Ik kan haast niet wachten! Quote
argon Geplaatst 5 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2012 Ik heb zojuist begrepen, dat de eerste 3-deurs modellen het land binnenrollen. Zelf heb ik nog geen definitieve datum gekregen, want er moet nog een navigatie pakket worden ingebouwd! Het zal echter nu niet lang meer duren. Mijn besteldatum was 6 december!! Ik had hem in december al gezien in Breukelen, dat was toen de enige 3-deurs in Europa. Ben wel benieuwd of er nog iets is veranderd. Quote
Drees Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Heb gisteren telefoontje gehad dat die van mij is binnengekomen, mag hem volgende week ophalen Quote
argon Geplaatst 12 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Maart, 2012 En dan eindelijk bericht dat ik mijn 3-deurs volgende week kan op halen!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.