Administrators Jheroen Posted August 27, 2007 Administrators Posted August 27, 2007 Ik ben benieuwd hoe de nieuwe Carens bevalt voor mensen die het nieuwe model hebben gekocht. Ik ben ook aan het overwegen om de sportage in te ruilen op een Carens ivm gezinsuitbreiding en functionaliteit van de Carens. Wie o wie? Quote
BaBaCC Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 Een kennis van mij heeft zijn Sportage ingeruild voor de nieuwe Carens. Hij heeft de 5-zits. Wel ??n van de luxere versies met o.a. een schuif-/kanteldak af fabriek. Twee totaal verschillende auto's die niet met elkaar te vergelijken zijn. Noch qua uitstraling, noch qua comfort en noch qua rijeigenschappen. Heb er al zelf een paar keer in mogen rijden en ik vind 'm helemaal geweldig. Goede wegligging, soepel rij- en weggedrag, zeer comfortabel, een fijne zit en goede steun en veel glasoppervlak. Kortom als ik zelf een grote en comfortabele reisauto zou willen, zou de nieuwe Carens zeker in mijn top 5 staan. Ik in jouw situatie, appeltje-eitje! Veel auto voor z'n geld. Zeker in vergelijk tot eventuele concurrenten. Hopelijk heb je hier iets aan. Ennnn........veel succes bij het maken van je keuze. Groeten, Barry Quote
Rio-man Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 Ook hier kennissen met een Carens. Deze bevalt bij hen (7P CRDi) zeer goed. Quote
Administrators Jheroen Posted August 28, 2007 Author Administrators Posted August 28, 2007 bedankt alvast voor deze reacties, de sportage is wel nog erg vers met net 22000 kilometers op de teller en dus nog bijna nieuw..... maar ja de vrouw kan niet overweg met een automaat en ik moet eerlijk zeggen dat de practische ruimte ook niet echt heel groot is in de sportage. ik ga verder met denken misschien zet ik de auto als proef hier te koop.... Quote
Recommended Posts