Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Verschil Rio SuperPacks (productieproces)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ecologo + dubbele uitlaatunit ziet er wel beetje vreemd uit :P

Is niet voor niets slechts een "fop uitlaat stukje"... :clown:

Geplaatst

Misschien domme vraag, maar hoe zit het met de updates van de kaart in de kia rio navigatie?

En is het geluid veel beter, dan de standaars audio in de rio? kan je ook dvd kijken en luisteren?

En zou je ook een dvd systeem van een ander merk in kunnen bouwen...

Weet namelijk nog niet of ik een nieuwe rio ga komen...heb geen ervaring met kia en rio

Groeten Breaven Loins

Geplaatst

Ervaringen genoeg te lezen hier!

Super positief, paar kleine dingetjes maar Kia is er snel bij en lost dit keurig op.

Alles is achteraf in te bouwen, ze hebben mooie navigatiesystemen van Kenwood of Pioneer waarmee je DVD kunt kijken. De fabriekaf navigatie is prima, weet niet of je er DVD mee kunt kijken. Geluid schijnt wel beter te zijn.

Het geluid in mijn Rio is echt wel goed hoor, je moet wat met instellingen rotzooien. Ik kan me daarom ook echt niet vinden in het 'geluid' probleem hier op het forum.

Geplaatst

Ervaringen genoeg te lezen hier!

Super positief, paar kleine dingetjes maar Kia is er snel bij en lost dit keurig op.

Alles is achteraf in te bouwen, ze hebben mooie navigatiesystemen van Kenwood of Pioneer waarmee je DVD kunt kijken. De fabriekaf navigatie is prima, weet niet of je er DVD mee kunt kijken. Geluid schijnt wel beter te zijn.

Het geluid in mijn Rio is echt wel goed hoor, je moet wat met instellingen rotzooien. Ik kan me daarom ook echt niet vinden in het 'geluid' probleem hier op het forum.

Ach kom op Remko, het geluid is niet slecht...maar dat het nou goed is....Waar is de bass? Hoge tonen zijn prima, maar ga ff in een auto als een ds3 zitten of een andere "meer" premium auto ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...