Jump to content

Recommended Posts

• Administrators
Posted

beste mensen,

dit weekend hebben we de Carens het hele weekend om mee proef te rijden, ik ben benieuwd hoe hij bevalt.

Even een vraagje nog over bandenmerk: als we besluiten om de Carens te nemen dan zal het de uitvoering worden die net onder de duurste zit, die is alleen verkrijgbaar met leer en dat willen we niet.

Dus 2 liter motor op benzine.

Ik denk erover om wanneer we 17 inch wielen laten monteren meteen ook over te stappen van hankook naar michelin banden, heeft iemand hier een advies over?

Posted

Doen! Ik heb nu ook Hankooks onder de Rio liggen, en ik merk dat de voorwielen heel snel wegslippen, de wegligging slechter is en deze veel sneller slijten dan de Ceat banden die er eerst voor om lagen (nog steeds achter).

Al met al, gewoon Michelin, Toyo, Ceat oid nemen.

• 2 months later...
  • Administrators
Posted

gedaan!

we hebben onder onze Carens nu de 17 inch velgen van de Kia Pro Ceed zitten, de kwamen onder een demo van de dealer vandaan die er zelf al een pakketje op hebben gezet. daarbij bijpassende michelin banden genomen; dat zal heel wat schelen met de hankooks onder de sportage die we morgen bij de kia garage achterlaten.

Posted

Wij hebben ook 17" met de brede Michelins er onder op onze Cee'd.

Ik zou het altijd doen, hij ligt er mee veel beter op de weg, en het comfort is zeer fijn van dit merk.