Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Bevindingen alternatieve Navigatie systemen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wingman kunt u mij vertellen als het niet teveel moeite is wat de lengte is van het gat voor de airbag display bven de radio aub

de unit is ee nieuwe de d9529 een nieuw model.

Wat waren ongeveer de invoer kosten?

alvast bedankt,

groeten,

robin

• 1 maand later...
Geplaatst

Zelf heb ik ook de Witson D9529 (via Witson aangeschaft) ingebouwd. Te laat kwam ik erachter dat het gat inderdaad een ander formaat heeft dan de airbagdisplay. Uit contact met Bob van Witson is gebleken dat het frame van een D9529 nog niet geschikt is voor Sportages met een airbagdisplay (Europese modellen). Deze unit zou wel moeiteloos in de versie met een klokje (Amerikaanse modellen) moeten passen.

Terugsturen vond ik geen optie, en ik heb uiteindelijk besloten om de unit in te bouwen. Toch heb ik middels enig zaagwerk van de pootjes op het frame van de D9529, waaraan de airbagdisplay wordt bevestigd, de display redelijk passend gekregen. Zie hiervoor de foto.

post-4338-0-60039500-1331902088_thumb.jpg

VWb het resultaat ben ik erg tevreden. Verder heb ik net als Timo ook IGO 2.0 geïnstalleerd. Top!

Ter info, het gat van de airbagdisplay van een Witson D9529 is 10cm breed en 1,5 cm hoog.

Gast Timo0103
Geplaatst

Zelf heb ik ook de Witson D9529 (via Witson aangeschaft) ingebouwd. Te laat kwam ik erachter dat het gat inderdaad een ander formaat heeft dan de airbagdisplay. Uit contact met Bob van Witson is gebleken dat het frame van een D9529 nog niet geschikt is voor Sportages met een airbagdisplay (Europese modellen). Deze unit zou wel moeiteloos in de versie met een klokje (Amerikaanse modellen) moeten passen.

Terugsturen vond ik geen optie, en ik heb uiteindelijk besloten om de unit in te bouwen. Toch heb ik middels enig zaagwerk van de pootjes op het frame van de D9529, waaraan de airbagdisplay wordt bevestigd, de display redelijk passend gekregen. Zie hiervoor de foto.

post-4338-0-60039500-1331902088_thumb.jpg

VWb het resultaat ben ik erg tevreden. Verder heb ik net als Timo ook IGO 2.0 geïnstalleerd. Top!

Ter info, het gat van de airbagdisplay van een Witson D9529 is 10cm breed en 1,5 cm hoog.

Idd ik heb ook de bevestigingspootjes wat korter gezaagd en dan past het prima.

Ze zijn gewoon te lang.

Geplaatst

Kunnen de forumleden die de Witson, Zendai of Custron hebben iets zeggen hoe de kleur van het panel is? Is die donkerder dan het origineel of zwart? Is het niet mogelijk om het originele panel (frame) te behouden en de nieuwe unit daar in te plaatsen?

Gast Timo0103
Geplaatst

Kunnen de forumleden die de Witson, Zendai of Custron hebben iets zeggen hoe de kleur van het panel is? Is die donkerder dan het origineel of zwart? Is het niet mogelijk om het originele panel (frame) te behouden en de nieuwe unit daar in te plaatsen?

Kleur is prima bij mij.

Geplaatst

Morgen ga ik mijn zendai nav/audio inbouwen (dashboard ligt al open) hij past precies en de kleur is goed.

van deze inbouw aktie heb ik foto`s gemaakt deze zal ik later, als daar behoefte is op de site zetten

post-5567-0-45309800-1332027047_thumb.jpg

post-5567-0-40946200-1332027065_thumb.jpg

Geplaatst

Kleur van de Witson D9529 is dezelfde. Dus prima!

Geplaatst

Morgen ga ik mijn zendai nav/audio inbouwen (dashboard ligt al open) hij past precies en de kleur is goed.

van deze inbouw aktie heb ik foto`s gemaakt deze zal ik later, als daar behoefte is op de site zetten

waar komt u systeem vandaan als ik vragen mag

Geplaatst

waar komt u systeem vandaan als ik vragen mag

Gekocht bij http://www.navaudio.nl/products/Kia-Sportage-2010-en-later-model-Navigatie-Autoradio.html aangesloten en alles doet het cd/dvd rom/ radio / achteruit camera

telefoon enz enz zelf ingebouwd verschillende talen instelbaar helaas geen ned maar engels goed te doen.

Navigatie wel in het nederlands wat ik ook prettig vind is dat de knoppen op je stuur ook kan instellen naar eigen idee.

• Like 1
Geplaatst

Beste Hendrik Anton,

Heeft U geen familie of bekende die downloaden met newsgroupen, daar is alle navigatie software te vinden.

Zoniet pak een account bij Eweka voor 24 uur a €1,10.

Gr. :-)

Geplaatst

Als iemand mij kan vertellen welke iGo het precies is kan ik hem wel ff downen voor je HendrikAnton. Als ik op iGo 2.0 zoek krijg ik zoveel verschillende versies.

Ik help mijn stadgenoot graag even daarmee.

Gast Timo0103
Geplaatst

Vandaag mijn witson systeem besteld.

Weet iemand hoe lang de levering duurd

gr

rob

Als de verkoper hem met dhl express verstuurd dan heb je hem binnen 24 uur als het pakketje meteen naar de juiste HUB ( verzamelplaats van DHL ) gestuurd wordt.

Anders wordt het 1 dag later.

Geplaatst

gr

rob

Bij mij duurde het een week. Levering door TNT.

Geplaatst

Heeft u nog iets moeten betalen bij douane

Nee, ik heb niets hoeven te betalen.

Ik heb wel Bob van Witson gevraagd of hij rekening kon houden met de douane. Dit heeft hij gedaan door een lager factuurbedrag op de verzendbrief te melden. Misschien helpt dit.

Uiteraard blijft de kans aanwezig dat het pakketje door de douane eruit wordt gevist. In mijn geval dus niet.

Geplaatst

gr

rob

Rob, een tip: hou via e-mail contact met Bob van Witson. Dit kan mogelijk de levering bespoedigen...

Geplaatst

vandaag witson systeem geinstalleerd en werk perfect ook stuur bediening en dit voor 290 euro met navigatie software.

Ik heb 1 probleem ik kan geen dvd kijken omdat het systeem zegt (note handbrake is on, video forbided). Dit is ook als de handrem eraf haal. Heeft iemand een oplossing

alvast bedankt

gr

rob

Geplaatst

vandaag witson systeem geinstalleerd en werk perfect ook stuur bediening en dit voor 290 euro met navigatie software.

Ik heb 1 probleem ik kan geen dvd kijken omdat het systeem zegt (note handbrake is on, video forbided). Dit is ook als de handrem eraf haal. Heeft iemand een oplossing

alvast bedankt

gr

rob

Als ik het goed heb krijg je bij de initiële setup de keuze om de handbrake optie uit te schakelen.

In dat geval zou je naar fabrieksinstellingen terug moeten gaan.

Geplaatst

Als ik het goed heb krijg je bij de initiële setup de keuze om de handbrake optie uit te schakelen.

In dat geval zou je naar fabrieksinstellingen terug moeten gaan.

Draadje van de handbrake op massa aansluiten, en je probleem is ook opgelost

Geplaatst

Heb contact gehad met witson het probleem zit in de factory instellingen alleen even handbrake of schakelen makkelijk dus.

Ik kan iedereen de nieuwe witson unit aanbevelen radio ontvangst goed nav europa erop dvd goed en zeer makkelijk te installeren en dat voor nog geen 300 euro

groeten,

rob

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...