verbaant Geplaatst 20 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2012 Het betreft idd een eigen merk, wordt gefabriceerd volgens mij ergens bij Dongen in de buurt. Ik zoek het op en maak dit weekend ook even foto's. Volgens mij zit in alle Nederlandse uitvoeringen een uitschakelbare PDC, dus nooit een probleem in combinatie met een aanhanger. Quote
Jan Rovers Geplaatst 11 April, 2013 Geplaatst 11 April, 2013 Hallo Timo, Ben benieuwd hoe je het linker zijpaneel eruit haalt. Ik heb nl. de trekhaak al onder de auto zitten, maar moet de kabelboom nog plaatsen en aansluiten. Groeten, Jan Rovers Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 11 April, 2013 Geplaatst 11 April, 2013 Gewoon zo, even trekken en verstand gebruiken en kijken of er schroefjes zitten. http://brainio.us/wp-content/kiawiring2.jpg Quote
polleke Geplaatst 27 Augustus, 2013 Geplaatst 27 Augustus, 2013 Hallo, Onze Kia is nu 2 jaar oud. Wij hebben er een afneembare trekhaak dealer af op laten monteren. Gelukkig nog nooit een rammeltje gehoord. Wel hebben wij vorig jaar september de trekhaak voor de laatste keer gebruikt. Alleen kregen we nu de trekhaak niet vastgeklikt. Het was zelfs zo erg dat we naar de dealer zijn gereden en de werkplaats had er ook moeite mee. Het lukte pas na een uur tobben. Iemand dit misschien ook al eens gehad. Bij onze vorige auto's nog nooit last meegehad. Alvast bedankt voor jullie reactie"s Quote
Gast wil51 Geplaatst 28 Augustus, 2013 Geplaatst 28 Augustus, 2013 Ik kreeg de door Kia gemonteerde trekhaak er niet meer af na de vakantie. Ook naar de dealer en met veel moeite lukte monteur het wel. Trekhaak ingevet en toen ging het weer goed. Quote
Pipercub Geplaatst 28 Augustus, 2013 Geplaatst 28 Augustus, 2013 Ik had hetzelfde probleem. Huis waar trekhaak ingaat werd gedemonteerd en gangbaar gemaakt. De bovenkant is open en daar kan rommel en vocht inkomen hetgeen het vastzitten veroorzaakt. Inderdaad gangbaar gemaakt en ingevet. Zorgen dus dat het haakgedeelte vet blijft. Quote
MikeyMan Geplaatst 28 Augustus, 2013 Geplaatst 28 Augustus, 2013 Let bij het kopen van de kabelset vooral ook even op of je wel of geen PDC hebt. Toch wel fijn als deze uitgeschakeld wordt op het moment dat je er wat achter hebt hangen. Het systeem wordt getriggerd in de stekker aansluiting op de auto. Ik heb dit eens een keer uitgevonden toen ik een verloopstekker in mijn trekhaakaansluiting had zitten en mijn pdc het dus niet deed terwijl ik er niks aan had hangen . Dat doet de originele trekhaak met kabelset ook niet... Gewoon handmatig uitzetten blijft het... Quote
polleke Geplaatst 28 Augustus, 2013 Geplaatst 28 Augustus, 2013 Dank jullie wel voor jullie reactie's. We zullen de trekhaak ingevet houden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.