Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste Mart56,

Mooie auto heb het zelfde model plus opties besteld moet alleen nog enkele maanden wachten.

Hoe lang is de levertijd bij U geweest?

gr.

Posted

Mooie car, bijna net zo mooi als de mijne :clap: de mijne krijg ik vrijdag de 3e NA 6 MAANDEN WACHTEN :censored: de 1.6 X-CLUSIVE SILVER.

Posted

Mooie car, bijna net zo mooi als de mijne :clap: de mijne krijg ik vrijdag de 3e NA 6 MAANDEN WACHTEN :censored: de 1.6 X-CLUSIVE SILVER.

Heeft die x-clusive van jou 18 inch wielen? Ik heb namelijk ook een x-clusive besteld maar 18 inch was af fabriek niet mogelijk op de 1.6 , deze worden er nu bij mijn dealer ondergezet maar dan niet de originele kia wielen (was niet mogelijk zei hij)

Posted

Ik heb relatief korte tijd (3mnd) moeten wachten. Dit is het gevolg van een eerder misverstand van de dealer die aan twee gegadigden dezelfde auto had verkocht. Om mij tegemoet te komen hebben zij waarschijnlijk hun uiterste best gedaan om bij de importeur enige voorrang te bedingen. Ik moet mijn dealer (autohaag zeeuw zoetermeer) mijn complimenten geven voor de correcte manier waarop zij dit hebben willen oplossen.

• 1 month later...
Posted

Ben vandaag gebeld door mijn dealer, ik kan a.s. woensdag mijn sportage 1.6 gdi x-clusive ophalen

Heb hem besteld op 13 dec. (2011) dus ik moet zeggen dat dit erg snel is

zeker omdat hij zei dat het tot 5 maanden kon duren.

Ik zal later nog wel even een fotootje posten