mart56 Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Auto: KIA Sportage (2012) Eigenaar: mart56 Toegevoegd Op: 27 januari 2012 - 15:39 Korte Omschrijving: 1.6 GDi exec, plusplack, panoramadak, 18" lm velgen. Bekijk Voertuig 1 Quote
soomers Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Beste Mart56, Mooie auto heb het zelfde model plus opties besteld moet alleen nog enkele maanden wachten. Hoe lang is de levertijd bij U geweest? gr. Quote
MrBubbels Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Mooie car, bijna net zo mooi als de mijne de mijne krijg ik vrijdag de 3e NA 6 MAANDEN WACHTEN de 1.6 X-CLUSIVE SILVER. Quote
witte Piet Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Mooie car, bijna net zo mooi als de mijne de mijne krijg ik vrijdag de 3e NA 6 MAANDEN WACHTEN de 1.6 X-CLUSIVE SILVER. Heeft die x-clusive van jou 18 inch wielen? Ik heb namelijk ook een x-clusive besteld maar 18 inch was af fabriek niet mogelijk op de 1.6 , deze worden er nu bij mijn dealer ondergezet maar dan niet de originele kia wielen (was niet mogelijk zei hij) Quote
mart56 Posted January 29, 2012 Author Posted January 29, 2012 Ik heb relatief korte tijd (3mnd) moeten wachten. Dit is het gevolg van een eerder misverstand van de dealer die aan twee gegadigden dezelfde auto had verkocht. Om mij tegemoet te komen hebben zij waarschijnlijk hun uiterste best gedaan om bij de importeur enige voorrang te bedingen. Ik moet mijn dealer (autohaag zeeuw zoetermeer) mijn complimenten geven voor de correcte manier waarop zij dit hebben willen oplossen. Quote
witte Piet Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Ben vandaag gebeld door mijn dealer, ik kan a.s. woensdag mijn sportage 1.6 gdi x-clusive ophalen Heb hem besteld op 13 dec. (2011) dus ik moet zeggen dat dit erg snel is zeker omdat hij zei dat het tot 5 maanden kon duren. Ik zal later nog wel even een fotootje posten Quote
Recommended Posts