Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dag mensen,

ik ben hier nieuw en aangezien ze in belgi? geen clubs hebben kom ik hier maar! (als dit toegelaten word natuurlijk ;)) Ik ben 20 jaar en kom uit Ieper (West-Vlaanderen), m'n beroep is chauffeur.

Ik heb op dit moment geen KIA maar daar word aan gewerkt, m'n KIA sportage 2.0active (4x2-diesel nieuw model) is besteld (in het zwart)en moet normaal gezien deze week geleverd worden. :D Ik rijd dus nog voor het moment in een Seat ibiza 1.4(op lpg) en aangezien er lpg in zit heb ik geen plaats in de koffer, en heb constant problemen met deze wagen dus heb ik dan maar beslist om een nieuwe aan te schaffen! :)

Zal misschien een dagboek beginnen wanneer deze geleverd is. :) Ik moet er wel bij vermelden dat...euhm...dat wachten niet prettig is!!! :)

Moest je nog vragen hebben dan mag je die gerust stellen.

Groetjes,

Kevin

Posted

Tuurlijk wordt dit toegelaten! Iedereen, met en zonder Kia, is hier welkom! Laat gerust eens wat van je horen en ik kijk uit naar jouw (mogelijke) gebruikersdagboek.

Posted

Altijd welkom. Ook op evenmenten of bijeenkomsten.

Trouwens er zijn meer belgen te gast op het forum.