babbel Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 Als ik de aanjager van mijn Picanto aan zet, gebeurt er, naar mijn idee, niets in stand 1,2 en 3. Pas als ik de knop op stand 4 zet begint de ventilatie heel hard te blazen. Hebben meer mensen dit, of is dit een foutje van mijn Picanto en moet ik hier mee even langs de dealer. Alvast bedankt, Babbel Quote
jutter Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 Daar zou ik toch even mee langs de dealer gaan. Succes! Quote
Picanto2011 Posted December 22, 2012 Posted December 22, 2012 Hallo allemaal, Nu, bijna een jaar na bovenstaande post, heb ik sinds vandaag hetzelfde probleem met de aanjager. Al meer mensen geweest met deze klacht? Misschien een zekering? Ben Quote
Picawhite Posted December 23, 2012 Posted December 23, 2012 waarschijnlijk de de weerstand die de verschillende snelheden regelt Quote
babbel Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Er is inderdaad een nieuwe weerstand ingezet. Daarna geen problemen meer gehad. Quote
Recommended Posts