babbel Geplaatst 28 Januari, 2012 Geplaatst 28 Januari, 2012 Als ik de aanjager van mijn Picanto aan zet, gebeurt er, naar mijn idee, niets in stand 1,2 en 3. Pas als ik de knop op stand 4 zet begint de ventilatie heel hard te blazen. Hebben meer mensen dit, of is dit een foutje van mijn Picanto en moet ik hier mee even langs de dealer. Alvast bedankt, Babbel Quote
jutter Geplaatst 28 Januari, 2012 Geplaatst 28 Januari, 2012 Daar zou ik toch even mee langs de dealer gaan. Succes! Quote
Picanto2011 Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 Hallo allemaal, Nu, bijna een jaar na bovenstaande post, heb ik sinds vandaag hetzelfde probleem met de aanjager. Al meer mensen geweest met deze klacht? Misschien een zekering? Ben Quote
Picawhite Geplaatst 23 December, 2012 Geplaatst 23 December, 2012 waarschijnlijk de de weerstand die de verschillende snelheden regelt Quote
babbel Geplaatst 24 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 December, 2012 Er is inderdaad een nieuwe weerstand ingezet. Daarna geen problemen meer gehad. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.