hdr Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 heeft er reeds iemand led-achterlichten besteld of geplaatst? ik zou deze graag aanschaffen maar had eerst graag wat meer info. en, ff belangrijk mogen deze gebruikt worden op beneluxwegen? indien dit item al zou aangekaart zijn, sorry dan..... Quote
GeertV Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Ziet er in ieder geval heel goed uit. Ik ga dit zeker eens bekijken wat ik hierover vind. Indien mogelijk heel graag!!!! Waar heb je deze gevonden? en de prijs? grts Geert Quote
hdr Posted January 29, 2012 Author Posted January 29, 2012 Ziet er in ieder geval heel goed uit. Ik ga dit zeker eens bekijken wat ik hierover vind. Indien mogelijk heel graag!!!! Waar heb je deze gevonden? en de prijs? grts Geert gevonden op site, zie link, prijs rond de 600$ http://www.ebay.com/itm/LED-Rear-Tail-Light-Lamp-Assembly-4p-11-12-KIA-Sportage-R-/170735932855?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27c0a795b7 Quote
rrobbie Posted February 3, 2012 Posted February 3, 2012 Nog meer leuke verlichting vindt je hier Volg anders dit topic. Ik ben aan het polsen of er misschien een inkoopactie opgezet kan worden. Quote
sennarob Posted February 4, 2012 Posted February 4, 2012 Die lichten zijn niet echt goedkoop kun je Niet gewoon de lampjes verwisselen voor led Quote
GeertV Posted February 4, 2012 Posted February 4, 2012 Ik ga dit eens met mijn dealer bekijken als ooit mijne SP3 geleverd wordt. Ben benieuwd of zij dit ook kunnen leveren en plaatsen. Quote
Recommended Posts