HendrikAnton Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Geachte Kia rijders. Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen dus doe ik dit maar zo, Vraag: Wat is het verschil tussen een Kiia Sportage of de Kia Sportage R , is er een verschil of alleen de manier waarop ze het schrijven. vooral als je spullen wil bestellen zie je vaak de omschrijving Sportage R???????? Gaarne jullie hulp hierbij Quote
Kofferbak Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Zomaar een antwoord Een bepaalde serie dieselmotoren wordt als de R serie aangeduid, daar komt de R vandaan. Er zijn er ook die zeggen dat het huidige model als de R serie geld, maar dat lijkt niet de waarheid te zijn, immers dan had KIA deze aanduiding wel op alle huidige modellen geplaatst. Houd het maar op een bepaalde serie dieselmotoren en als je bepaalde spullen wilt bestellen moet je inderdaad uitkijken dat je het wel voor het juiste model Sportage besteld, en in dit geval voor de huidige versie is dat de 3e generatie Quote
smetjesmee Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Ik denk - met de nadruk op dénk - dat de typebenaming gebruikt wordt in thuisland Zuid-Korea. Je ziet die benaming vaak op foto's van accessoires... daarmee. Trouwens, die R staat waarschijnlijk voor "Race", maar 't kan ook "Ravissant" zijn Quote
chrichri Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Trouwens, die R staat waarschijnlijk voor "Race", maar 't kan ook "Ravissant" zijn Of Sportage Reinvented Heel toepasselijk voor de laatste Kia modellen . Quote
Recommended Posts