Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie wacht er nu het langst op zijn/haar Rio?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is balen zeker omdat je zit met de leverdatum qua acties. Ik wacht ook nog steeds op groen licht ondanks dat ik weet dat ie al bij de dealer staat.... :-(Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Tja en dat valt dus wel mee, eerstens is mijn niet verkeerde inruilprijs nu een heel goede inruilprijs geworden en tweedens heb ik van mijn dealer, zwart op wit, de toezegging dat ik het navigatiesysteem krijg. Hoe hij dat verder met kia nederland regelt...? Maar dat is niet mijn probleem.

Geplaatst

Tja en dat valt dus wel mee, eerstens is mijn niet verkeerde inruilprijs nu een heel goede inruilprijs geworden en tweedens heb ik van mijn dealer, zwart op wit, de toezegging dat ik het navigatiesysteem krijg. Hoe hij dat verder met kia nederland regelt...? Maar dat is niet mijn probleem.

Mijn Rio heeft ook vertraging. Verkoper werkt ineens niet meer bij Kia en nu moet alles overgedragen worden aan een andere verkoper. Blijkt ook dat ie nog niet bij de dealer staat. Dus wachten wachten en nog eens wachten.

Geplaatst

Even een kleine update:

Dinsdag 26 november staat mijn Kia Rio 3D klaar om mee te nemen :)

Het aftellen is dus begonnen!

Geplaatst

Mijn RIO op 6 oktober besteld en deze werd al op 22 oktober geleverd. Betreft een zwarte superpack met phantom velgen, Navi pack.

Heb inmiddels al 1500 km probleemloos gereden.

Ben super tevreden, zowel auto alsjeblieft dealer.

Geplaatst

Iemand enig idee waarom de rio diesels niet meer verkocht worden? Zie Kia.nl

Deze worden minder verkocht omdat er vanaf januari weer wegenbelasting over betaald moet worden.

Geplaatst

Mijn RIO op 6 oktober besteld en deze werd al op 22 oktober geleverd. Betreft een zwarte superpack met phantom velgen, Navi pack.

Heb inmiddels al 1500 km probleemloos gereden.

Ben super tevreden, zowel auto alsjeblieft dealer.

Succes met je nieuwe aanwinst en veel veilige kilometers

Geplaatst

Deze worden minder verkocht omdat er vanaf januari weer wegenbelasting over betaald moet worden.

Is met de benzine versies ook zo toch?

Wel erg drastisch om gelijk alle diesels uit het assortiment te halen. Sportage zelfde verhaal

Geplaatst

5 maanden wachten op een auto is lang maar als je een Hyundai Santa Fe wil dan kan je minimaal een jaar gaan wachten.....of nog langer

Geplaatst

Lang wachten wordt altijd beloond! Morgen (dinsdag 26 november) mag ik de mijne ophalen na 17 dagen te hebben gewacht. Is niet lang wat dat betreft maar zonder auto en met ov duurt dat heel erg lang!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...