artcev Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 We waren je even aan het spieken bij de kia dealer Allemaal nieuwe kia's Tot mijn verbazing zaten ze allemaal dik onder de vogel poep , Hoe goed is de lak van kia ???? Quote
Ferry82 Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Vogelpoep is enorm slecht voor welke autolak dan ook vooral bij hogere temperaturen. Altijd zsm verwijderen. Quote
kialoog Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Hoe goed de lak is weet ik niet, maar wel erg dunnetjes. Quote
Remko .me Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Valt mee, Kia heeft echt enorm goede lakken hoor! En vooral GEEN dunne lakken... met een lakdiktemeter kwam ik erachter dat mijn Venga (had) en mijn Rio beide geen dunne lakken hebben, de nieuwe volkswagen polo van de buurman had nog een dunnere lak dan mijn Kia Rio. Daarbij is de Kia lak ook steeds harder aan het worden, hoeft van mij niet harder meer... want nu is het juist fijn bewerkbaar. Quote
artcev Posted February 1, 2012 Author Posted February 1, 2012 Ik heb het op me vorige vectra gemerkt , vogelpoep op een kunstof spoiler de hele lak ingevreten , Ik zal bij aflevering echt even goed op letten , Quote
Recommended Posts