riodriver Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Wie heeft er ook last van een krakend dashboard het lijkt wel een oud bed,als de temp.behaagelijk is is het verdwenen. zal is met siliconenspray aan de gaan moeten. Quote
christian-h Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Hier precies hetzelfde, na een paar minuten is het verdwenen. Ik vind het op zich niet zo'n probleem wetende dat het na een paar minuten weg is.. Quote
Remko .me Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Ik heb hier ook kraken, maar das vrij logisch toch met deze kou? Wel heb ik links voor een kraak, die hoor je ook als het warm is, meer mensen last van? Ik ga het gewoon bij de garage aangeven, wellicht kunnen ze het verhelpen. (De kraken als het warm is) Maar het is best normaal hoor met koud weer (lees bevroren) dat het hard kraakt... das zo over. We kunnen wel een algemeen kraak topic maken, wellicht aandachtspunten die we moeten inspuiten. Ik had in de kofferpak een vrij irritante kraak, bleek de klep te zijn, daar waar hij in het slot schiet, ingespoten en het is (even) weg. Quote
Marc-T4 Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Mijn dashboard kraakt ook inderdaad,dacht al dat ik de enige was. Maar idd als het wat warmer wordt in de auto is het weg. Quote
riodriver Posted February 2, 2012 Author Posted February 2, 2012 ik werk zelf in de kunststof industrie en voornamelijk automotive,maar het mag niet dat het kraakt. Daar testen we hier op.maar bij de rio gaat er twee delen over elkaar dat kraakt. Jaa idd ik weet op voorhand wat kia bij ons levert voor te testen we hebben 80% van de autoindustrie. Quote
Remko .me Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Misschien is het handig als je een soort van stappenplan maakt? Waar we allemaal tussen moeten sprayen? Ik heb er namelijk 0,0 verstand van. Quote
Guest Hanske Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 hoi Rechts voor regelmatig zacht gekraak. Weet vaak niet zeker of het dan ven het dashboard is of opspattende steentjes in de wielbak. Quote
riodriver Posted February 2, 2012 Author Posted February 2, 2012 siliconenspray in de naden spuiten met een doekje erbij en is ook meteen voeding voor je kunststof. ga het zo ff doen in m,n pauze Quote
PasVanE Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Hier ook links bij het voorraam kraakjes vooral binnen de bebouwde kom over hobbels. Quote
Recommended Posts