Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen beste KIA rijders,

Mijn naam is Feike van Det en woon in Reeuwijk. Ik heb zelf geen KIA, maar ik vond het wel zo netjes mezelf even voor te stellen op het forum, aangezien er een topic is geplaatst aangaande mijn autoverlichting bedrijf.

Zelf rij ik een Peugeot 207 SW Acces uit 2011, en heb hier voor nog 2 maal een Peugeot 106 en 2 maal een Peugeot 206 gehad. Waarvan de laatste 206 een complete cosmetische transformatie heeft ondergaan. Hier 2 foto's:

IMG_0467.jpg

100_1363.jpg

De reden waarom ik me hier op het forum heb ingeschreven is, omdat er dus een topic over mijn bedrijf is gestart hier op het forum.

http://www.kiaclub.n...9678#entry79678

Ik ben sinds 2010 een eigen internet bedrijfje begonnen in de autoverlichting. Ik ben klein begonnen en heb me in het begin alleen op Peugeot gericht. Maar ik heb nu ruim 60 producten in m'n webshop en dit blijft groeien! Remko Koppelaar heeft mij dit weekend gecontacteerd en wij hebben samen besloten dat alle leden van dit KIA forum 15% korting (op de originele prijs) krijgen op ALLE producten in m'n webshop!

Ik hoop dat beide kanten hiermee gebaad zullen zijn!! Mocht je vragen hebben over mij of over autoverlichting, hoor ik dat graag!!

Nou, wie weet krijg ik hierna ook wel verstand van KIA!

Groetjes,

Feike (Autoverlichting Reeuwijk)

Posted

Hoi Feike, welkom op het forum.

Bedankt voor jouw kortingsgeste.

Misschien wel ons licht in de duisternis.......

selfillumination_1280_1024.jpg

• Like 1