Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben Niek , heb afgelopen vrijdag een nieuwe Kia Venga 1.6 gekocht en probeer zo alvast een indruk te krijgen wat er zo al speelt.

Het is alleen jammer dat de levertijd tussen de 12 en 16 weken :mad: zit , dus ik moet nog even geduld hebben om ervaring uit te wisselen.

Intussen begin ik alwast met lezen op wat ervaring op te doen.

Vrg Niek

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Hoi Opa Niek, alvast gefeliciteerd met je aankoop..

Je moet maar denken wat ik en goed vat zit........

Ik kan je vertellen dat het rijden met een Venga niet tegen valt.

groet,

de Warmentuuter

Geplaatst

Hallo, ik ben Derrek.

Na samen met ega een Simca 1100, Volkswagen Kever, Volkswagen Golf, Citroen Traction Avant, Mazda 626 (3x), Fiat Panda, Opel Omega (2x), Mercedes-C, Seat Alhambra, Citroen C1, Peugeot 107 (2x) te hebben gereden nu een Kia Rio Super Plus Pack Navi in de mooie witte uitvoering besteld. Levering mei.

Geplaatst

Hallo Opa_Niek en Derrek,

Van harte welkom op dit forum en ondanks het feit dat jullie beiden nog enige tijd moeten wachten alvorens met jullie mooie nieuwe bolide te mogen rijden, wens ik jullie beiden alvast heel veel, plezierige en veilige kilometers toe met jullie Venga en Rio.

Geloof me, jullie wachten wordt beloond hoor! Beiden zijn namelijk fijne auto's waarover je hier op het forum het nodige aan de weet kan komen. Ook kunnen jullie je eigen ervaring straks met ons delen.

Kortom: Welkom en geniet!

BaBaCC

• 3 weken later...
Geplaatst

Wachten wordt zeker beloond. :kiss: kreeg vandaag een telefoontje ,auto is binnen nu de trekhaak er nog onder en dan rijden maar.

In plaats van 12 tot 16 weken 5 weken . Raar die levertijden bij Kia maar ik klaag niet hoor :clap:

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Je mag toch ook wel eens mazzel hebben.

We zijn al nieuwsgierig naar wat foto-tjes van je nieuwe aanwinst.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...