Jump to content

Veemarkthallen Utrecht.

Recommended Posts

Guest Warmentuuter
Posted

De dooi is begonnen en de sneeuw mag nog wel in de tuin liggen maar het kan ons niet snel genoeg weer voorjaar worden zodat we in de tuin kunnen zitten. Ik zit het liefst in de tuin maar bij mijn vrouw is dit anders. Het moet weer aangepast worden naar de ideën van 2012. Een potje zus en verfje zo een dingetje daar . Nu kreeg ik kaarten voor de tuinbeurs in Utrecht. http://www.detuinbeurs.nl/ Een kleine beurs maar wel gezellig en mijn vrouw heeft haar ideën opgedaan. Er was daar ook de omroepstichting Max . Daar stond een pocahontas achtige vrouw en wist het verhaal zo mooi te brengen dat ik ben nu voor 5 euro 75 lid ben geworden van omroepstichting Max. Het wordt straks ook mijn doelgroep en je moet ook wat over hebben voor de oudere Kia rijders. Dat wij weggingen had ik de Kia-navigatie ingesteld op de alternatieve route. Een hele mooie route door Utrecht en langs de vecht naar Amsterdam. Bij Breukelen kwamen we op de grote weg en daar viel mijn oog op de Picanto voor het hoofdkantoor van de Kia. Zo klein is deze nog niet.

Gelukkig is Amsterdam een oude stad dus kom je met je oude Kia-kaarten ook een heel eind weg. :P

Artis, IJ tunnel we hebben het allemaal gezien.

Van dat is die techniek toch fantastisch en dan maakt uit welk navigatie systeem je hebt.

Je ziet nog eens wat.

Uit eindelijk zijn weer in Heiloo uit gekomen. :-)

Een wel bestede dag.