Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het is gelukt! Mijn Parrot Ck3100 is ingebouwd! Heb het niet zelf gedaan dus weet niet hoe het precies erin is gezet, maar dankzij de schemaatjes die op dit forum te vinden waren is het gelukt!

Het was wel even oppassen bij het loshalen van het frame. Linksonder zit een klein openingetje waar je met een schroevendraaier achter kan zodat je het frame eraf kan halen. Deze zat echter wel zeer goed vast geklikt! Het display zit aan mijn ventilatie roostertje (nog wel iets losjes) misschien dat ik dit later nog verplaats, of vastzet met een brodit clip.. De microfoon is aan het plafond bij het lampje gemonteerd. Alle kabels zijn netjes langs de rubberen randen in de auto (bij de deuren) weggewerkt.

Het apparaatje werkt super!

post-5451-0-28560400-1329167192_thumb.jpg

post-5451-0-22426000-1329167200_thumb.jpg

post-5451-0-50032000-1329167215_thumb.jpg

Posted (edited)

Blij dat het is gelukt ziet er goed uit en zo een parrot werkt perfect

Veel handsfree bel plezier van je carkit maar dat komt wel goed denk ik.

Edit:

Hoe moet ik QUOTEN?

Edited by Alex VB
onnodig Quoten
Posted

Keurig hoor! Ziet er netjes uit.

Dat scheelt vele € 180,00 aan boetes voor niet handsfreebellen!

BaBaCC

• 4 months later...
Posted (edited)

Zojuist klaar met het inbouwen van de Parrot CK3200 Colour.

Dank voor de tips met betrekking tot de dash pannel rond de radio.. tjeeeee wat zit dat ding goed vast zeg.

Wel een tip voor degene die zich hier nog aan gaan wagen, haal voordat je het paneel terug plaatst de 4 witte en de drie blauwe klips er van af .

Zonder klips zit hij ook rotsvast en trilt niet, voordeel is dat je een volgende x het paneel er zonder al te veel moeite van af krijgt.

Nu ga ik nog even een brodit klip bestellen, is toch wat mooier qua afwerking denk ik.

Gr. Dré

Edit:

Hoe moet ik QUOTEN?

Edited by Alex VB
Onnodig Quoten