luc1 Posted February 15, 2012 Posted February 15, 2012 Kan iemand zeggen of het mogelijk is de ringtoon van je telefoon ook in je wagen te horen.Als de telefoon nu gaat hoor ik een andere toon (waarschijnlijk toon KIA)Ik heb een Nokia C5 grtz Luc1 Quote
smetjesmee Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Kan iemand zeggen of het mogelijk is de ringtoon van je telefoon ook in je wagen te horen.Als de telefoon nu gaat hoor ik een andere toon (waarschijnlijk toon KIA)Ik heb een Nokia C5 grtz Luc1 Die vraag is hier al meermaals gepasseerd luc1, en ik heb er nog geen antwoord op gezien. Denk dat dit niet mogelijk is... Quote
luc1 Posted March 7, 2012 Author Posted March 7, 2012 Heb inderdaad te horen gekregen van de garage dat de beltoon in de wagen een standaard beltoon is,en niet kan verandert worden. Normaal zou je toch mogen verwachten dat wel kon(perfect mogelijk in mijn vorige wagen)nu het is niet anders. Toch bedankt voor de reactie Mvg luc1 Quote
MikeyMan Posted March 9, 2012 Posted March 9, 2012 Ik heb gemerkt dat dit een samenspel is tussen carkit en telefoon... Sommige telefoons zeggen tegen de carkit "laat beltoon horen" anderen openen een spraakverbinding, en laten daarover de eigen beltoon horen... Dit kan dan weer tegengehouden worden door de carkit zelf... Quote
rrobbie Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 Ik heb gemerkt dat dit een samenspel is tussen carkit en telefoon... Sommige telefoons zeggen tegen de carkit "laat beltoon horen" anderen openen een spraakverbinding, en laten daarover de eigen beltoon horen... Dit kan dan weer tegengehouden worden door de carkit zelf... En in het geval van de Sportage 3 carkit ...? Standaard of telefoon afhankelijk? Quote
Recommended Posts