kirrekewere Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 Sinds kort trotse bezitter van een Phoenix Silver Sportage sense plus AWD automaat. Dit ter vervanging van een MB ML 270, na 10 jaartjes een roestbak. Na de vorstperiode werken de koplampsproeiers van de SP niet meer. De zekeringen zijn OK. Komt dit bij nog iemand voor? Heb ook een probleem met de knarsende remmen, wanneer je de wagen laat 'kruipen' Quote
Ysie Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 Die knarsende remmen ken Ik, heb ik ook na een paar keer remmen is het weer gedaan. Quote
Preston Posted February 24, 2012 Posted February 24, 2012 Na de vorstperiode werken de koplampsproeiers van de SP niet meer. De zekeringen zijn OK. Komt dit bij nog iemand voor? Eerst begint de voorruit besproeier en een seconde of 2 - 4 later de koplampsproeiers. Als het op je voorruit wel werkt en op de koplampen even later niet lijkt me een bezoekje aan de dealer het beste. Quote
Recommended Posts