kirrekewere Geplaatst 23 Februari, 2012 Geplaatst 23 Februari, 2012 Sinds kort trotse bezitter van een Phoenix Silver Sportage sense plus AWD automaat. Dit ter vervanging van een MB ML 270, na 10 jaartjes een roestbak. Na de vorstperiode werken de koplampsproeiers van de SP niet meer. De zekeringen zijn OK. Komt dit bij nog iemand voor? Heb ook een probleem met de knarsende remmen, wanneer je de wagen laat 'kruipen' Quote
Ysie Geplaatst 23 Februari, 2012 Geplaatst 23 Februari, 2012 Die knarsende remmen ken Ik, heb ik ook na een paar keer remmen is het weer gedaan. Quote
Preston Geplaatst 24 Februari, 2012 Geplaatst 24 Februari, 2012 Na de vorstperiode werken de koplampsproeiers van de SP niet meer. De zekeringen zijn OK. Komt dit bij nog iemand voor? Eerst begint de voorruit besproeier en een seconde of 2 - 4 later de koplampsproeiers. Als het op je voorruit wel werkt en op de koplampen even later niet lijkt me een bezoekje aan de dealer het beste. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.