Presiozo Geplaatst 25 Februari, 2012 Geplaatst 25 Februari, 2012 Auto: KIA Rio (2012) Eigenaar: Presiozo Toegevoegd Op: 25 februari 2012 - 15:55 Korte Omschrijving: -- 1.25 CVVT plus pack --Modificaties:- Dubbele eind demper - - typeaanduiding verwijderd -- eco en 7 jaar garantie sticker verwijderd -- alle lampen vervangen voor 7500K GP Thunder lampen -Nog te doen:- rode remklauwen -- instaplijsten voor en achter -- parkeersensoren voor en achter -- andere radio -- betere speakers + tweeter -- power filter -- bumper gti look maken met rode molding -- xenon -korte beschrijving, mankementen enz:Ondertussen al 2000KM gereden. De dubbele uitlaat zit er onder en maakt een mooi geluid. Krijg veel positieve reacties op de auto! Minpuntje ontdekt met het mooie weer: De ramen kan je niet bedienen met de afstandsbediening. Ik was dit gewend dus mis het wel. ( als je je raam vergeet dicht te doen moet je de sleutel er opnieuw in doen en stroom erop zetten )Ben nu al op de 3500KM aangekomen en nogsteeds te spreken over de auto! ik heb ontdekt dat mijn middenconsole wellicht losser zit dan bij andere rio rijders, dit ga ik nog onderzoeken. Nogsteeds heeft de auto veel bekijks en komen er positieve reacties op! Mijn to-do list wordt steeds groter door dit forum, komen goede ideeen voorbij om de auto wat mooier te maken. 4000KM Nogsteeds alles in orde. we zitten ondertussen over de 6000 KM heen. Ben een keer terug geweest voor de achteruit versnelling. deze pakte niet altijd...komt door de rechte vertanding en hij is nu extra gesmeerd en pakt hem nu wel goed. verder heel erg tevreden en geen problemen. rijdt als een zonnetje. je blijft wel poetsen met een zwarte :Dweer even een update: We zitten op de 13.000 KM nog 2000 te gaan voor de eerste beurt. Ik heb ivm tijdgebrek niet veel aan de auto kunnen doen. Wel zit er ondertussen een duplex systeem onder met 4 uitlaten. Hij klinkt nu alsof het een v6 is. Ik kreeg erg veel complimenten over de auto maar met die 4 uitlaten is het helemaal ongelofelijk. hij rijd nogsteeds erg goed en ben er zeer tevreden over. Bekijk Voertuig Quote
xtra40 Geplaatst 25 Februari, 2012 Geplaatst 25 Februari, 2012 nou kom op met die fotos ik zie er geen ben erg benieuwd naar je eind stuk van je uitlaat wil mischien ook eentje Quote
Mieske007 Geplaatst 26 Mei, 2013 Geplaatst 26 Mei, 2013 Hoe heb je die typeaanduiding en eco verwijderd? Gewoon Fohn erop en eraf trekken? Blijven er dan geen resten plak zitten? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.