Guest Jaap van Deursen Posted February 9, 2014 Posted February 9, 2014 Heel simpel: door het start-stop systeem zouden de spiegels steeds in- en uitklappen. Bovendien branden de motoren door bij vorst, zoals hierboven al geschetst was. Quote
handyman Posted February 9, 2014 Posted February 9, 2014 Heel simpel: door het start-stop systeem zouden de spiegels steeds in- en uitklappen. Bovendien branden de motoren door bij vorst, zoals hierboven al geschetst was. ??? als de auto op contact staat gebeurd er niks hoor. Quote
Albert jan & Brigitte Posted February 9, 2014 Posted February 9, 2014 Nee zo werkte het bij onze rio ook niet. Zeker niet lekker aangesloten Quote
xtra40 Posted February 9, 2014 Posted February 9, 2014 en je spiegels branden ook niet door en vriezen ook niet vast zelfs niet na een flinke ijzel bui daar is gerust wel rekening mee gehouden ik heb me spiegels altans nog nooit uit hoeven te schakelen en ook zijn ze nog nooit vast gevroren het is dus veilig in te bouwen no problemo @Albertjan die van jou was p een hele speciale manier aangesloten namelijk de correcte manier 2 Quote
Guest Jaap van Deursen Posted February 10, 2014 Posted February 10, 2014 ??? als de auto op contact staat gebeurd er niks hoor. Ai, ai.......Ik moet met de billen bloot: wat een ondoordachte opmerking van mij. Inderdaad, met het start-stop systeem zouden de spiegels inderdaad niet automatisch inklappen want het contact staat nog aan. Ik ben manmoedig genoeg om mijn verlies te nemen en mijn excuses aan te bieden want ik zat er faliekant naast. Gelukkig is de rest van het forum slimmer en uitgeslapener dan ik. :oops: 3 Quote
Recommended Posts