Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

elektrisch inklapbare buitenspiegels

Aanbevolen Berichten

• 3 weken later...
Gast Jaap van Deursen
Geplaatst

Heel simpel: door het start-stop systeem zouden de spiegels steeds in- en uitklappen. Bovendien branden de motoren door bij vorst, zoals hierboven al geschetst was.

Geplaatst

Heel simpel: door het start-stop systeem zouden de spiegels steeds in- en uitklappen. Bovendien branden de motoren door bij vorst, zoals hierboven al geschetst was.

??? als de auto op contact staat gebeurd er niks hoor.

Geplaatst

en je spiegels branden ook niet door  en vriezen ook niet vast zelfs niet na een flinke ijzel bui 

daar is gerust wel rekening mee gehouden

ik heb me spiegels altans nog nooit uit hoeven te schakelen en ook zijn ze nog nooit vast gevroren

het is dus veilig in te bouwen no problemo

@Albertjan

die van jou was p een hele speciale manier aangesloten  :wink:  :wink:

namelijk de correcte manier  :-)  :-)

• Like 2
Gast Jaap van Deursen
Geplaatst

??? als de auto op contact staat gebeurd er niks hoor.

Ai, ai.......Ik moet met de billen bloot: wat een ondoordachte opmerking van mij. Inderdaad, met het start-stop systeem zouden de spiegels inderdaad niet automatisch inklappen want het contact staat nog aan.

Ik ben manmoedig genoeg om mijn verlies te nemen en mijn excuses aan te bieden want ik zat er faliekant naast.

Gelukkig is de rest van het forum slimmer en uitgeslapener dan ik. :oops: :oops:

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...