Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Misschien nog niet bekend bij Picantorijders: de aandrijflijn blijkt zwak te zijn.

Morgen, 7-1-05, wordt deze bij ons vervangen, hij rammelt nu al aan alle kanten.

Maar..............goede service door de dealer, hij plaatst een andere lijn uit een auto uit de showroom.

Dus hopelijk dit probleem uit de wereld.

Maar, Picanto rijders ook even letten op lekkage in kofferbak.

Zo op het eerste gezicht droog, maar als je alle foam uit de koffer verwijdert, wat best simpel is, dan heb je kans dat er water zichtbaar is.

Deze lekkage is vrij onschuldig, maar wel irritant, komt door beluchtingsklepje in kofferbak, wat simpel door dealer te verhelpen is.

Ik hoop dat ik na morgen de dealer voorlopig niet meer zal zien, want 2 dagen achtereen vind ik net even te veel.

Zo is iedereen weer op de hoogte.

Posted

Vandaag zijn er nieuwe aandrijfassen onder onze auto gekomen.

Een auto uit de showroom was de donor van deze assen, zodoende konden wij weer snel op weg.

Rond de middag was de auto alweer klaar.

We kunnen wel eens negatief over dealers zijn, maar ik vind dat sommige dealers een pluim verdienen voor de service die zij geven.

Dus bij deze geven wij een grote pluim aan onze dealer:

Vriens Autocentre in Breda.

Posted

Ik ben blij voor jullie dat alles zo snel is gelopen en dat de service uitstekend was. Ik hoop alleen niet dat de showauto snel geleverd had moeten worden.

Posted

Ik denk dat het showmodel nog een geruime tijd in de showroom zal staan, want ze moeten toch iets laten zien aan de potentiele kopers.

Ik heb het vermoeden dat de assen die eruit gehaald zijn bij het demomodel al begin volgende week alweer gemonteerd zullen zijn.

Ze hebben alleen ons op dit moment zo snel mogelijk geholpen, en daar zijn wij maar al te blij mee gemaakt.