haniebal Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Dag iedereen, Hierbij stel ik mijn kia ceed sw van 2008 voor.Ik ben deze beetje per beetje aan het opzetten. Wat zit er al op van veranderingen: Kia ceed xr sport grill Geheel nieuwe uitlaat Devel eyes led lichten Universele ledlichten (aan de onderkant) 18 inche Evo racing velgen Verlagingsset van kia (3,5 centimeter lager dan origineel) komt nog: Spoiler vanachter, xr bodykit en inbouwen van onderste ledlichten in bumper, blinderen ruiten, rode remschijven, toewerken kentekenplaatuitsparing ( kenteken vervangen door kleine sticker aan de zijkant van de bumper,... foto's: alle positieve en negatieve commentaar is welkom, vragen natuurlijk ook... Groetjes Hannes Hennebel Quote
xtra40 Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 nou ik vind het heel erg mooi gedaan mooie wielen en die dubbele uitlaat staat heel erg wreed zo iets wil ik ook wel onder mijn rio vind aleen de lampjes onder je nummerplaat ff te veel omdat je al van die mooie verlichting in je koplamp hebt maar het zit er wel heel mooi op en al de embleemen weg vind ik ook heel mooi verder is het een strake bak zo als we hier zeggen Quote
Recommended Posts