misterwoods Posted March 10, 2012 Posted March 10, 2012 Ik ben in afwachting van een sportage x-clusive 1.6 in het wit met een panoramadak. Besteld 9/2 verwacht de week van 1 juni. Ik kan niet wachten. Quote
xtra40 Posted March 10, 2012 Posted March 10, 2012 Ik ben in afwachting van een sportage x-clusive 1.6 in het wit met een panoramadak. Besteld 9/2 verwacht de week van 1 juni. Ik kan niet wachten. sterkte met het lange wachten en welkom hier op het forum vast van harte met je nieuwe aanwinst wij wachten geduldig op de fotos van je mooie sportage (vinden we leuk hier) Quote
misterwoods Posted April 21, 2012 Author Posted April 21, 2012 Yes!!!!!!! Telefoontje van de dealer gehad, ik kan de auto volgende week ophalen. Dat is toch ruim 1 maand eerder. Quote
Guest Warmentuuter Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 Dat zijn goede berichten. Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst. Quote
Recommended Posts