misterwoods Geplaatst 10 Maart, 2012 Geplaatst 10 Maart, 2012 Ik ben in afwachting van een sportage x-clusive 1.6 in het wit met een panoramadak. Besteld 9/2 verwacht de week van 1 juni. Ik kan niet wachten. Quote
xtra40 Geplaatst 10 Maart, 2012 Geplaatst 10 Maart, 2012 Ik ben in afwachting van een sportage x-clusive 1.6 in het wit met een panoramadak. Besteld 9/2 verwacht de week van 1 juni. Ik kan niet wachten. sterkte met het lange wachten en welkom hier op het forum vast van harte met je nieuwe aanwinst wij wachten geduldig op de fotos van je mooie sportage (vinden we leuk hier) Quote
misterwoods Geplaatst 21 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 21 April, 2012 Yes!!!!!!! Telefoontje van de dealer gehad, ik kan de auto volgende week ophalen. Dat is toch ruim 1 maand eerder. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 April, 2012 Geplaatst 21 April, 2012 Dat zijn goede berichten. Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst. Quote
Neo Geplaatst 21 April, 2012 Geplaatst 21 April, 2012 Welkom en veel plezier met je nieuwe wagen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.