Jolinar Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 Hallo Kia-rijders, ik ben Frans. A.s. zaterdag ga ik van Tucson naar Rio. Wordt een eind rijden Quote
xtra40 Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 Mooi ritje word het maar goed dat je met zo een mooie wagen gaat Frans welkom op het forum Veel veilige en mooie kilometers toegewenst met je nieuwe rio Het word steeds mooier op straat met al die mooie wagens En we wachten je foto's af vinden we leuk hier op het forum Quote
elmerblues Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 Wat waren je belangrijkste overwegingen om van een terreinkist naar een rio te gaan? Quote
Jolinar Posted March 12, 2012 Author Posted March 12, 2012 Wat waren je belangrijkste overwegingen om van een terreinkist naar een rio te gaan? Geen grote auto meer nodig en de kosten (58 euro wegenbelasting in de maand en 1 op 9 benzine).... Quote
Guest Warmentuuter Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 @ Jolinar welkom op dit forum en veel plezier met je nieuwe Rio. Ik ben zelf van een Tucson naar een Venga 1.4 gegaan. En mij is het prima bevallen en zeker geen 1 op 9 meer. De BP is er nog sjagerijnig om want ik kom er niet zo vaak meer. Quote
Smart Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 Welkom op het forum Frans. Prima keus hoor! Ook ik ben van een Tucson naar een Venga gegaan. Overweging was o.a. een té dure consumptieauto, maar voor de rest een prima auto zonder mankementen. Heeft ruim drie jaar een caravan mogen trekken en deed dat uitstekend. Toen de SUV's minder populair werden en ineens ASO-bakken werden genoemd, en daarnaast de nieuwe iX35 op stapel stond, heb ik besloten de Tucson te verkopen. Oh ja, niet onbelangrijk, ik had inmiddels mijn caravan verkocht, en dus geen trekauto meer nodig. Veel postplezier! Quote
Guest remcob Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Leuk hoor, veel plezier met je nieuwe auto! Quote
anke2304 Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 welkom , leuk he op een auto wachten en dan uiteindelijk kunnen wegrijden. veel plezier ermee Quote
Smart Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst! En nu.......genieten! Quote
Guest Warmentuuter Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Tjeetje wat zal je een geld overhouden aan benzine en wegenbelasting kosten :-) Veel plezier met de nieuwe Rio Quote
Jolinar Posted March 24, 2012 Author Posted March 24, 2012 Hij staat in "de garage": http://www.kiaclub.nl/garage/vehicle/487-kia-rio/ Quote
Recommended Posts