Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zit idd geen controller bij, de functie zit in de lampen zelf. ze flitsen onafhankelijk van elkaar. 

Het schakelen gaat iid nog niet helemaal zoals het zou moeten dus  je weet nooit 100% zeker wanneer ze flitsen en wanneer ze branden.

Geplaatst

Jammer, zou dit een productie fout zijn?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Geplaatst

Geen idee, ik heb het doorgegeven aan de verkoper maar die heeft alleen het geld terug gestort. (lang leven Ebay en Paypal)

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

s-l1600.jpg

Deze mistlampen heb ik ook op de Venga gehad. Kijk uit dat de schroefdraad niet lostrilt dan komt de bovenkant los samen met het lensje.

Ik heb het lensje en de bovenkant met zo'n lange knijper aan het eind van een steel uit de mistlampunit moeten pulken, maar is uiteindelijk

gelukt. Ik heb de beide lampen dus gedeïnstalleerd en superlijm op de schroefdraad aangebracht en de lampen weer teruggeplaatst.

Dit ging goed totdat er een lamp kapot ging en toen heb ik soortgelijke via internet besteld, maar zonder dit lensje met schroefdraad.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik hrb even een vraag, ik zou graag meer verlichting willen hebben met het achteruitrijden welke leds kan ik dan het beste gebruiken? En waar kan ik deze bestellen?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...