Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Sinds een aantal maanden een sorento 3.5 uit 2004 in mijn bezet waar ik erg blij mee ben.

Nu heb ik een lekkend expantievaatje, nu lees ik op het net dat dit een veel voorkomend kwaaltje is(enkelen zijn al aan hun 3e of 4e vaatje bezig).

de dealer vraagt bijna 120 euro voor een nieuwe, op zich geen probleem maar als ik ieder jaar een nieuwe moet word ik niet blij.

Zijn hier ervaringen mee??

gr,

rinus

Geplaatst

Je bedoelt het koelvloeistofreservoir toch? Ik weet uit eigen ervaring met mijn vorige 2.4 Sorento dat dat inderdaad een zwak punt is.

Ik had op een gegeven moment ook een lekkage. Het reservoir was aan de onderkant gescheurd in een van de naden. Ik heb het toen vervangen a 100 euro.

De nieuwe was wel een verbeterde versie (ander type kunststof en steviger gedesigned). Het had ook een ander typenummer.

Ik neem aan dat een nieuw reservoir ook bij de 3,5 V6 een verbeterde versie zal zijn, tenminste als je hem bij de dealer haalt. In ieder geval even navragen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...