soomers Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Beste Kia rijders, Wie heeft deze Sidebar`s buis op zijn Sportage en wat zijn jullie bevindingen ? Gr. Quote
smetjesmee Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Wie heeft deze Sidebar`s buis op zijn Sportage en wat zijn jullie bevindingen ? Blijkbaar niemand... Tip: alle garages overlopen en een PM sturen, maar da's een hele klus . Misschien komt er toch nog iets boven water. Quote
soomers Posted March 29, 2012 Author Posted March 29, 2012 Hallo Smetjesmee , Ik weet waar ik ze kan kopen , maar wilde alleen de ervaring van andere Sportage rijders . http://www.vgvinox.nl/14/1670/Kia.html Gr. Quote
smetjesmee Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Ik weet waar ik ze kan kopen , maar wilde alleen de ervaring van andere Sportage rijders . Met 'garages' bedoel ik de garage hier op dit forum waar ieder lid foto's van zijn wagen in kan posten. Als je die allemaal eens bekijkt kom je misschien dergelijk model tegen en kan je de eigenaar een PM sturen. Nu is het waarschijnlijk wat duidelijker , maar toch nog een ongelofelijke klus Quote
Recommended Posts