Smart Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Nee, een Venga past niet bij een Rio-meeting bigwade.....stel je voor! 1
Presiozo Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Als je denkt dat het zo is, wat niet zo is en dat weten jullie dondersgoed reageer dan ook niet aub met nutteloze berichten. Doe dat dan maar via een prive bericht als iets je dwars zit. voor de duidelijkheid: Het is een rio meeting maar iedereen is welkom, van een fiat panda tot een bentley. En je kan er oude berichten bij halen, prima maar dit is zoals het is. Er zijn misschien ook mensen die een rio willen gaan aanschaffen, ik zou zeggen kom zeker langs dan hoor je van iemand die erin rijd wat voor auto het is en niet van een verkoper. 1
Sicco83 Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Nou, mochten jullie me zoeken zondag: ik ben degene met die mooie dikke kras op de achterbumper! Omdat een of andere randdebiel niet kon inparkeren op een plek met meer dan genoeg ruimte Zijn/Haar auto stond er nog naast met duidelijke schade op de voorbumper (en mijn zwarte lak erop) dus heb een briefje onder de ruitenwisser gedaan. Hopelijk hebben ze het fatsoen om contact op te nemen en het netjes af te handelen. Wordt gewoon een verzekeringsdingetje, maar voor zondag zal het niet verholpen zijn helaas...
RdeRio Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Ook ik zal zondag aanwezig zijn met schade. Fietser tegen portier aan gereden. Er wordt dinsdag een nieuw portier in gezet en nog wat werkzaamheden verricht. Ik baal,maar gelukkig geen gewonden!
Sicco83 Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 ai, dat is ook a-relaxed ja! maar gelukkig goed afgelopen dus.
blackviper Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Nou, mochten jullie me zoeken zondag: ik ben degene met die mooie dikke kras op de achterbumper! Omdat een of andere randdebiel niet kon inparkeren op een plek met meer dan genoeg ruimte Zijn/Haar auto stond er nog naast met duidelijke schade op de voorbumper (en mijn zwarte lak erop) dus heb een briefje onder de ruitenwisser gedaan. Hopelijk hebben ze het fatsoen om contact op te nemen en het netjes af te handelen. Wordt gewoon een verzekeringsdingetje, maar voor zondag zal het niet verholpen zijn helaas... Even foto's gemaakt van de situatie??
Presiozo Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 als je geen foto's hebt dan mag je hopen op coulance...( Je krijgt de schade wel vergoed maar valt dan terug in schade vrije jaren ) misschien interpolis als verzekeraar ? die zijn altijd wel van no blame no claim.
Sicco83 Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Ik heb zeker foto's gemaakt ja. Tot op heden nog niets gehoord van de andere auto, dus of dat nog gaat komen... Ook gebeld met de politie en die zegt dat ik ze 2-3 dagen moet geven om te reageren en daarna aangifte moet doen van het verlaten van een plaats van ongeval o.i.d....
Presiozo Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Jip, en dan flink erbij lappen! wat was het voor auto trouwens en in welke staat ? daar kan je vaak al aan zien wie erbij hoort...
blackviper Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Jip, en dan flink erbij lappen! wat was het voor auto trouwens en in welke staat ? daar kan je vaak al aan zien wie erbij hoort... Wat een onzin.. Alsof zakenlui alleen maar in een Volvo rijden en de plaatselijke werkweigeraar in een rotte auto uit het jaar 1985.. Kunnen we nu concluderen dat Rio rijders mensen met vooroordelen zijn?
Sicco83 Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Tja, weet ook niet of dat zoveel zegt. Het was een lichtblauwe VW Polo. Niet heel nieuw, maar ook niet zwaar beschadigd door eerdere aanrijdingen voor zover ik daar naar heb gekeken. We gaan het meemaken...
Presiozo Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Wat een onzin.. Alsof zakenlui alleen maar in een Volvo rijden en de plaatselijke werkweigeraar in een rotte auto uit het jaar 1985.. Kunnen we nu concluderen dat Rio rijders mensen met vooroordelen zijn? Toevallig zijn er genoeg auto's in bepaalde staat waaruit je al op kan maken dat ze niet gaan bellen. Dat jij er geen oog voor hebt dat kan maar ik dan misschien wat meer dan een ander. nou is een vw polo een lastige auto als deze niet echt nieuw was maar dat zal wss wel een jonge dame zijn geweest die de auto van mams had meegenomen. maargoed we horen het wel van sicco of dat in de buurt zat. hoor het zondag wel op de meeting. Als hij had gezegd een zwarte golf 3 onverzorgd dan had ik gezegd doe dan alvast maar aangifte. Ik wil niet zeggen dat je bij elke auto gelijk weet wie of wat erin zit maar vaak en bij sommige modellen kan je dat wel goed inschatten. als het in dit geval een nieuwere volvo was geweest dan had hij waarschijnlijk al een telefoontje gehad. maargoed het boeit verder niet zo en sicco zit met de brokken.
Sicco83 Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 true... we gaan het zien joh. ik hoop vooral dat ik niet terug val in schade vrije jaren of dat soort dingen. en dat het goed te fixen is. voor zover ik nu heb kunnen zien zit er geen deuk in.
Sicco83 Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 ik kan overigens geen aangifte doen via internet omdat het kenteken bekend is... geen idee wat het verschil is met wel of niet bekend, maar goed. regeltjes
Presiozo Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 haha ja... de politie is regels tot en met. De verzekeringsmaatschappij moet dat voor jou verhalen op de tegenpartij. Of heb je hem bij een direct writer afgesloten via internet ? als je zorgt voor een PV en je schadeformulier invult dan komt het wel goed hoor. misschien dat ze je eerst wel terug laten vallen maar als dan de schade is verhaald dan wordt je weer terug gezet.
theomonika Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Aan diegenen die naar de Rio meeting gaan: Ik heb nog steeds mijn 4 af-fabriek zomerbanden Hankook Kinergy te koop staan (maat 185/65 R15) zonder de zwarte velgen voor maar 300 euro. http://www.kiaclub.n...__fromsearch__1 Ze hebben maar ong. 1177 km kilometer gelopen en toen heb ik onder mijn Rio grotere velgen en andere banden gezet. Als iemand ze van mij wil kopen, dan neem ik ze mee op de meeting. Dus stuur me maar een pm.. [ wij hebben even gegoogled 226 € voor 4 nieuwe banden http://www.popgom.nl...CFYKIDgod3HC5Zg
Sicco83 Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 inmiddels de verzekeringsmaatschappij gesproken (London) en ik moet het schadeformulier alvast eenzijdig invullen en naar hun opsturen inclusief foto's dan gaan zij het verder regelen met de tegenpartij als die zich niet meldt. daarnaast wel nog 'even' aangifte doen bij de politie. de auto is allrisk verzekerd dus het komt goed zonder terugval in jaren, maar het gedoe er omheen, pfff....
blackviper Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 wij hebben even gegoogled 226 € voor 4 nieuwe banden http://www.popgom.nl...CFYKIDgod3HC5Zg Moet je hem daarvoor aantal keer citeren?
Jolinar Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Moet je hem daarvoor aantal keer citeren? Voor elke band een melding zeker? 1
blackviper Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Voor elke band een melding zeker? Dat denk ik idd...
theomonika Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Dat denk ik idd... Dat denk ik idd... jullie moeten op de goeie reageren die het er 4 x op gezet heb en niet op mijn forum stukje want nu lijkt het of ik het er 4x heb opgezet
Presiozo Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 het is in ieder geval duidelijk dat iemand ze te koop heeft staan 1
blackviper Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 jullie moeten op de goeie reageren die het er 4 x op gezet heb en niet op mijn forum stukje want nu lijkt het of ik het er 4x heb opgezet Aangezien jij mij nu ook 2 maal citeert. Terwijl ik het toch echt maar 1 keer getypt hebt vermoed ik dat het toch aan jou ligt
Presiozo Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Dat komt omdat je dan een trage internetverbinding hebt en als je dan 2x ongeduldig klikt op antwoord of bij een foto zelfs 4 keer dan krijg je dat. IK ben zelf ook ongeduldig dus vandaar dat ik het op ongeduld steek
Aanbevolen Berichten