hdr Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 mss kan iemand helpen, ik heb behoorlijk wat problemen met iphone 4 - als ik via bt, als het al lukt, mijn iphone koppel gaat deze plots volledig over op "stil", dan hoor ik ook niet als er een bericht binnenkomt, ook zelf als ik niet meer in de wagen ben blijft alles op stil staan, dan moet ik deze volledig uitzetten en opnieuw opstarten, telkens ik in de wagen stap weer idem, dit is echt een vervelende zaak, zie ik ergens een instelling over het hoofd, ik weet het echt niet, bellen is klaar en duidelijk dat blijkt geen probleem te zijn, paar dagen terug, toen heb ik het ontdekt had ik maar liefst 4 berichten, ik had niks gehoord................. - probleem 2, vandaag was ik via gps aan het rijden en kreeg tel, ik start het gesprek (via bt) en tot mijn verbazing stel ik vast dat de gps geen hoorbare instructies meer geeft, enkel nog te volgen via scherm, ben ik een uitzondering of is er nog weet van dergelijk probleem? graag lees ik jullie reacties Quote
Ysie Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 Het eerste probleem heb ik ook. Het is omdat je iPhone via bt gekoppeld is. Na 5 min. Komt het geluid vanzelf terug. 2 de probleem nog niet tegengekomen. Ik heb wel al 2 x een fabrieksreset gehad. Zomaar, lig er niet wakker van maar is wel vervelend. Quote
hdr Geplaatst 2 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2012 Het eerste probleem heb ik ook. Het is omdat je iPhone via bt gekoppeld is. Na 5 min. Komt het geluid vanzelf terug. 2 de probleem nog niet tegengekomen. Ik heb wel al 2 x een fabrieksreset gehad. Zomaar, lig er niet wakker van maar is wel vervelend. Hoi Ysie, alvast dank voor reactie, ik stel vast dat bij mij het geluid komt niet terug, had deze morgen een tripje opzitten van 45' en nog steeds stond de iphone ' stil'. of bedoel je dat het na het verlaten van de wagen na 5' het terug komt? dat laatste nog niet getest anders wat bedoel je juist met fabrieksreset........... Quote
Ysie Geplaatst 2 April, 2012 Geplaatst 2 April, 2012 Sorry, ik bedoelde na 5 min. bij het verlaten van de wagen. Ik krijg wel geluid van een berichtje als ik muziek afspeel via mijn iPhone. Ik weet het is vervelend maar ik ben het reeds gewend. 2 x voorgehad dat alles gewist was. Taal terug instellen, snelkiezen telefoonnummers weg. Alleen radioposten bleven in het geheugen. Quote
hdr Geplaatst 2 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2012 (aangepast) Sorry, ik bedoelde na 5 min. bij het verlaten van de wagen. Ik krijg wel geluid van een berichtje als ik muziek afspeel via mijn iPhone. Ik weet het is vervelend maar ik ben het reeds gewend. 2 x voorgehad dat alles gewist was. Taal terug instellen, snelkiezen telefoonnummers weg. Alleen radioposten bleven in het geheugen. dat van die 5' intussen opgevolgd en idd dat klopt heb nie direct de klok erbij genomen maar idd dat is juist, daar kan ik eventueel met leven, maar geen geluid bij berichtje dit is een ander paar mouwen, ik ben van mening dat de software van auto niet kan en mag bepalen wat een telefoon mag en niet, BT heeft de bedoeling om samen iets te koppelen niet om elkaars software te manipuleren, alé zo zie ik het. daarstrak naar verdeler geweest, hij heeft verschillende die met iphone werken maar kreeg nog geen klachten daarover, wat de stembegeleiding van gps betreft begreep hij niet goed............. hij gaat het via kia kijken wat het probleem kan zijn. Heb jij een gps vanuit fabriek in uw wagen, zoja heb jij dan ook problemen met gps en telefoon, of eventueel ken jij iemand 2 April, 2012 aangepast door hdr Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.