Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedendag allemaal.

Ik zal me ff voorstellen ik ben Karel en ben blij dat deze site er is en dat ik er met mijn vragen en zo terecht kan.

Goed, 14 maanden geleden een nieuwe Seat Ibiza diesel gekocht met wat ons in het vooruitzicht was beloofd door de regering wegenbelastingvrij, nou daar zijn ze heel snel op terug gekomen met als resultaat dat een hoop mensen qua wegenbelasting dit gewoon niet kunnen opbrengen, maar goed daar veranderen we niks meer aan.

Nu heb ik in december 2011 een Kia Rio 3 deurs 1.2 ccvt besteld bij nieuweautokopen.nl ivm met de flinke korting die ik kreeg.

Ik heb hem zo samengesteld, Deep Blue metallic, Plus en Superpakket, en 17 inch Phanthom velgen en kan hem 27-04 ophalen in Almere en ik ben reuze beniewd en kan haast niet meer wachten tot dat die dag is aangebroken ( maar daar zullen sommige van jullie ook wel last van hebben gehad ) en ik hoop er vele jaren rijplezier van te hebben.

Groetje's Karel.

Posted

Welkom,

ik ben zelf ook nog neit zo lang lid van het forum maar inderdaad met je vragen kan je er terecht, best handig soms.

Den benieuwd naar de auto, ik had die kleur ook in gedachten namelijk totdat ik een showroom model kon kopen.

Posted

Welkom... Join the club..