Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Zij die een Kia Picanto Bi-feul zouden willen kopen officiële antwoord

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je kunt met de beste wil van de wereld een Picanto toch niet vergelijken met een Spark?? Echt, dat ding mag nog niet in de schaduw staan van een Picanto. En daarom verkoopt de Spark voor geen meter, bedroevend uiterlijk, bedroevende kwaliteit, hoge afschrijving en daarom veel te duur. Als de Picanto er zou zijn als Bi-Fuel zou ik er zeker een kopen of gekocht hebben en ik ken in mijn directe omgeving nog een paar die hem graag hadden willen kopen toen bij de introductie van de nieuwe Picanto bekend werd gemaakt dat er ook een Bi-Fuel versie zou komen. Enigszins teleurgesteld hebben die nadat bekend werd dat ie toch niet kwam een Mazda 2 Bi-Fuel gekocht. Die zou voor mij ook zo maar eens de opvolger kunnen worden van mijn huidige Picanto (of een Yaris Hybrid)  :-)

Dat snap ik ook wel, hoe denk je dat de Spark verkocht was als er géén Bifuel zou zijn ?

Gaat in dit geval dus om hele andere dingen dan looks en kwaliteit !

De test Picanto BiFuel was goed bevonden voor Korea maar door de ijle lucht hier in Nederland zou het verbruik dramatisch hoger liggen.

Volgens mij moest je dan 7 jaar lang 40.000 km per jaar te rijden om de aanschaf er uit te krijgen.

Geplaatst

de test Picanto BiFuel was goed bevonden voor Korea maar door de ijle lucht hier in Nederland zou het verbruik dramatisch hoger liggen.

Volgens mij moest je dan 7 jaar lang 40.000 km per jaar te rijden om de aanschaf er uit te krijgen.

Scheelt het heel veel dan Peter volgens kia is wel de rede waarom een kennisje van me een bifeul heeft gekocht en geen picanto ook omdat ze veel kilometers rijd voor haar bedrijfje

Geplaatst

Ik heb het nog nooit gehoord als belemmering om de Picanto niet te kopen maar er zijn idd mensen die wel een bi-fuel willen hebben.

Geplaatst

Gewoon zelf gas inbouwen. Fabrieksgarantie valt dan weg gedeeltelijk. Maar de LPG boer kan deze voor 100000 km overnemen.

Ik had ook gas in mijn Aygo. Zonder problemen meer als een ton mee gereden.

Zolang je maar een kleppensmeermiddel gebruikt.

Geplaatst

Hey Peter,

Nee niet nodig. Ik rij nu niet zo veel.

En de 1 op 19 die ik nu rij, maakt het nog niet interessant .

Waar ik wel benieuwd naar ben is hoeveel van de garantie weg zou vallen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...