Sportage3 Geplaatst 11 April, 2012 Geplaatst 11 April, 2012 Sinds ik nu ca 1500 km heb gereden met de sportage valt het mij op dat soms mensen naar mij knipperen met de lichten omdat ze waarschijnlijk denken dat ik het grootlicht heb opstaan. Ik vind ze in de 0 stand van de hoogteverstelling ook aan de hoge kant staan. Is dit iets wat jullie ook ervaren? Quote
xtra40 Geplaatst 11 April, 2012 Geplaatst 11 April, 2012 Sinds ik nu ca 1500 km heb gereden met de sportage valt het mij op dat soms mensen naar mij knipperen met de lichten omdat ze waarschijnlijk denken dat ik het grootlicht heb opstaan. Ik vind ze in de 0 stand van de hoogteverstelling ook aan de hoge kant staan. Is dit iets wat jullie ook ervaren? ff laten controleeren zou ik zo zeggen of zet je auto op een vlakke ondergrond of tegen eem muurtje teken je hoogte van je verlichting af en zet je wagen een paar meter achter uit en kijk of je brand punt zakt als dit niet het geval is dan staan ze zeker te hoog de vuist regel is dat je koplamp daaling ongeveer 1 centimeter is per meter dis als je je wagen 5 meter achter uit zet moet je brandpunt ongeveer 5 centimeter zakken dit is natuurlijk wel een hele groffe maniermaar dan weet je wel wat Quote
LindsayR Geplaatst 11 April, 2012 Geplaatst 11 April, 2012 Ook wij hebben dit, maar dan met onze Kiia Cee'd SW. De lampen staan ook op stand 0, als ik hem op 1 zet, vind ik persoonlijk dat ik te weinig zie in het donker. We zijn er mee bij de garage geweest, die hebben het gecontroleerd, maar ze staan volgens hun goed. We moesten het er maar op houden dat we veel "vrienden en bekenden" hadden. Quote
xtra40 Geplaatst 11 April, 2012 Geplaatst 11 April, 2012 We moesten het er maar op houden dat we veel "vrienden en bekenden" hadden. mischien en dat denk ik eerder vinden ze je auto zo mooi dat ze even willen bij lichten om hem beter te kunnen zien ;-) Quote
Sportage3 Geplaatst 11 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 April, 2012 Vandaag maar even langs de dealer. Stonden inderdaad op de grens zeg maar, dus aan de hoge kant. Heb ze heel iets naar beneden laten stellen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.