willy68 Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Even voorstellen : wilfred 44 jaar uit barendrecht. De kia picanto is me eerste nieuwe auto, hier voor een hyundai coupe gereden snel en onzuinig.... en daarvoor waren het golfjes gti'sjes en een rover 620d Geweldige kleine auto en lekker zuinig,eerste tank gemeten op 18.1 de eerste veranderingen komen er al aan want ook ik heb last van geluids kwaliteit. de 4 speakers die er nu in zitten gaan eruit,waarschijnlijk worden ze vervangen door rockford fosgate. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 Hoi Wilfred, Welkom op het forum en ik wens je veel fijne en veilige km's toe met jouw nieuwe aanwinst. Quote
xtra40 Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 hallo wilfred welkom hier op het forum van harte met je mooie aankoop het geeft een eerlijk gevoel he om in je splinternieuwe wagen rond te rijden nou ik hoop dat hij goed bevalt maar volgens mij wel als ik je verhaaltje lees Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.