Ga naar inhoud

Waar woont en slaapt jouw Rio?


Rio Rio

  

97 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar woont jouw Rio? ;)



Aanbevolen Berichten

Zo dat valt tegen in Utrechhh, daarom zie ik er zo weinig hier.

hey hier wel een uit Utreg,maar sinds een jaar of 10 woonachtig in Breukelen. Kom in ieder geval uit de provincie :wink:

en vanuit mijn achterraam kijk ik ook nog zo naar het KEC !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Hoi Pipke.

Lang verhaal. Ik ben van origine een echte Maastrichtenaar maar heb een gezin in Wijchen. Omdat ik ook in Maastricht werk heb ik daar een appartement. Door de week ben ik in Zuidlimburg en de weekenden in Wijchen. Voorlopig dan want na de zomer verhuis ik ook naar Wijchen en dan gaat mijn Rio kilometers maken. Moet hij wel aan kunnen lijkt me. Dus straks zal ik idd een aanpassing moeten maken van Limburg naar Gelderland

Wat mij betreft mag Limburg wat meer vertegenwoordigd worden. Zie er namelijk genoeg rijden hier :)

ja sins vandaag rijd er weer een rond in de gemeente leudal in heythuysen maar ik rij heel veel naar weert toe dus op de roermondseweg tussen roermond en weert rijd sins vandaag een mooie kia rio ABT graphite met gp thunder 7500k lampjes er in

groetjes rene

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...