Jump to content

Waar woont en slaapt jouw Rio?

Rio Rio

97 members have voted

1. 1. Waar woont jouw Rio? ;)

Recommended Posts

Allez vooruit! De Belgen mogen weer niet meedoen zeker? :mad:;)

Dan stemt gij op de provincie waar u het vaakst te vinden bent met uw bolide :-):wink:

Dat geldt ook voor onze vrienden op de eilandjes :boat:

RioRio, het is toch niet teveel moeite om de Vlaamse provincies West-Vlaanderen, Antwerpen, Limburg, Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen in de lijst van de poll op te nemen?

• Like 2

RioRio, het is toch niet teveel moeite om de Vlaamse provincies West-Vlaanderen, Antwerpen, Limburg, Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen in de lijst van de poll op te nemen?

U vraagt; wij draaien :wink:

Gedeeltelijk dan toch :wink: Kun je er ook nog Belgisch Limburg bijzetten (= echt niet hetzelfde als Nederlands Limburg - verschil moet er zijn hè :D )

Zuid - Holland

Gedeeltelijk dan toch :wink: Kun je er ook nog Belgisch Limburg bijzetten (= echt niet hetzelfde als Nederlands Limburg - verschil moet er zijn hè :D )

Wordt in België Limburg aangeduid met "Belgisch Limburg" ? Zal toch nie waar zijn hè?

@RioRio Goed bezig man!

Oh ja, voor de poll is het idd wel handig om onderscheid te maken tussen Limburg (nl) en Limburg (be).

Oh ja, voor de poll is het idd wel handig om onderscheid te maken tussen Limburg (nl) en Limburg (be).

Dat bedoelde ik dus (zal je opmerking uit je vorige post dus maar negeren ;) )

Mijn Rio woont in Limburg en mag 's avonds lekker droog op zijn eigen plekje in de parkeergarage staan!

Hey nog een provincie genoot. Limburg is slecht vertegenwoordigd terwijl ik er toch genoeg zie rijden. Waar ongeveer in Limburg bevind je je?

Hey nog een provincie genoot. Limburg is slecht vertegenwoordigd terwijl ik er toch genoeg zie rijden. Waar ongeveer in Limburg bevind je je?

Hey Jordan,

Mijn Kia en ik wonen in Meijel. Precies tussen Venlo, Einhoven, Weert en Roermond in.

Maar Wijchen is toch Gelderland? Of ben je verhuisd?

Hey Jordan,

Mijn Kia en ik wonen in Meijel. Precies tussen Venlo, Einhoven, Weert en Roermond in.

Maar Wijchen is toch Gelderland? Of ben je verhuisd?

Hoi Pipke.

Lang verhaal. Ik ben van origine een echte Maastrichtenaar maar heb een gezin in Wijchen. Omdat ik ook in Maastricht werk heb ik daar een appartement. Door de week ben ik in Zuidlimburg en de weekenden in Wijchen. Voorlopig dan want na de zomer verhuis ik ook naar Wijchen en dan gaat mijn Rio kilometers maken. Moet hij wel aan kunnen lijkt me. Dus straks zal ik idd een aanpassing moeten maken van Limburg naar Gelderland

Wat mij betreft mag Limburg wat meer vertegenwoordigd worden. Zie er namelijk genoeg rijden hier :)