thunderflash Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Hallo, Ik heb een Kia Rio HB uit 2003 (nieuwe model). Ik vroeg me af of het waarschuwingslampje voor een te laag benzine niveau normaal gesproken ook even aangaat als je de contact-sleutel op "on" zet, net zoals bijvoorbeeld het ABS controle-lampje. Bij mij brandt het lampje namelijk niet, en de normale niveau meter is kapot. Ik wil voorkomen dat ik zonder kom te staan... Alvast bedankt! Quote
Jordan Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Ik heb er net even op gelet. Bij contact gaan alle controlelampjes branden behalve die van de tank. Ik heb een Rio van 2012 maar denk niet dat daar verschil in zit Quote
xtra40 Geplaatst 20 April, 2012 Geplaatst 20 April, 2012 Nee klopt ik heb een rio 2004 gehad Aar dat lampje gaat niet ter controle branden En als het gaat branden dan is je tank ook echt leeg Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.