Geronimo-Kia Geplaatst 22 April, 2012 Geplaatst 22 April, 2012 Hallo Kia Fans, Hierbij wil ik mij even voorstellen: Geronimo is de naam Volgende maand wordt mijn Kia Rio 1.2 Super Pack + Navigation Pack 5 drs in de kleur Graphite geleverd. Ik heb vorige week de knoop doorgehakt en kijk erg uit naar de nieuwe auto. Heb nog nooit eerder een hele nieuwe auto gekocht dus dit vind ik best spannend. Heb al diverse verhalen gelezen en het enthousiastme spat er vanaf, leuk! Kwam ook al een aantal andere Alfa rijders tegen op het forum welke de overstap hebben gemaakt van Alfa naar Kia. Mocht zeggen dat ik het wel stoer vind van een merk als Kia om deze nieuwe lijn van auto's te ontwerpen en op en korte termijn al een fanclub op te bouwen. Dat beloofd wat voor de toekomst. Nou, tot zover. See you in de topics! Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2012 Geplaatst 22 April, 2012 Welkom op dit gezelige forum Mooie keuze van wagen ben beneuwd wat je er van vind en wat je allemaal Wilt gaan veranderen en pinpen Jammer dat je nog zo lang moet wachten Quote
Jim Brouns Geplaatst 22 April, 2012 Geplaatst 22 April, 2012 Welkom en alvast veel leesplezier ! Quote
J-J Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Welkom op het forum, wat voor Alfa had je als ik vragen mag? Ik heb zelf de overstap gemaakt vanaf een 156 1.8TS. Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 23 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2012 Hallo Allemaal, Ik heb een Alfa 147 2.0 16v Selespeed en deze staat nu in de verkoop. Wat betreft het pimpen hier ben ik nog mee bezig. Hier op het forum zijn in ieder geval genoeg tips te lezen. Hoe was de overstap voor jou van de Alfa naar de Rio? Quote
J-J Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Hij werd te oud en er kwamen teveel dingen aan die vervangen moesten worden, dus heb hem net voor de apk eruit gedaan. Ik had eigenlijk wel een 159 willen kopen, maarja als ik naar het gewicht en verbruik kijk zie ik ervan af. Dus uiteindelijk maar voor wijsheid gekozen. Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 23 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2012 Hallo J-J, Zo te lezen ben je blij met de overstap! Wat was voor jou het grootste verschil met de Alfa? Ik heb bv een Bose set ingebouwd en het geluid is TOP. Mijn gevoel zegt dat ik hierin behoorlijk achteruit ga. Quote
BaBaCC Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Van harte welkom op het forum en succes bij de overbrugging van de komende maand. Je zal je Alfa snel vergeten zijn hoor! Vooruitlopend op de aflevering wens ik je alvast vele veilige en plezierige kilometers toe. BaBaCC Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 23 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2012 Hallo BaBaCC, Dat geloof ik ook wel, als je eenmaal aan een nieuwe auto gewend ben. Ik zie dat je zelf 2 Picanto's hebt. Was 1 niet 'heet' genoeg ? Quote
J-J Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Hallo J-J, Zo te lezen ben je blij met de overstap! Wat was voor jou het grootste verschil met de Alfa? Ik heb bv een Bose set ingebouwd en het geluid is TOP. Mijn gevoel zegt dat ik hierin behoorlijk achteruit ga. Nou, ik mis mijn lederen bekleding en een wat dikker stuur wat ik fijner in de hand vind liggen, deze in de Rio is wel erg dun. En uiteraard wat pk's, maarja ik tank nu voor 60 euro ipv 100 en dat is wel leuk De Rio heeft standaard al zoveel extra styling opties en dat maakt het zo'n goede keus, hij heeft getinte ramen, is verlaagd, led verlichting, goede xenon-ready koplampen. Quote
MiNi0101 Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Welkom... volgende maand je auto binnen, spannend!! Ik heb mijn Rio net afgelopen vrijdag op mogen halen Ale je waggie op tijd binnen is: 27-05-2012 is er een Rio meeting! Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 23 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2012 Hallo MiNi0101, He Gefeliciteerd. Hoe bevalt je nieuwe Rio en wat had je daarvoor? Direct naar een meeting, mischien wel leuk Wat is het doel eigenlijk van een meeting? Quote
xtra40 Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Wat is het doel eigenlijk van een meeting? elkaar de oogen uitsteken zo van kijk de mijne is mooier hahahaahaa ;-) ;-) nee hoor maar het is gewoon gezelig kan je meteen kenis maken met de mede forum leden gezelig ervaringen delen en kijken wie wat heeft verandert dus gewoon de dingen die je doet op een meeting Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 23 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2012 Zijn er ook vrouwen Quote
xtra40 Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Zijn er ook vrouwen als jij er een paar meeneemt dan zeker wel ik weet niet of mijn vrouw mee komt maar het zal toch wel mischien een leuk topic ????? Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 23 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2012 Wel een leuk idee eigenlijk om te kijken of er vrouwen zijn die een Kia Rio kopen en dan op het forum zitten. Vrouwen kijken naar mijn mening toch anders naar auto's en accessoires. Quote
J-J Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 En wie gaat die auto dan inparkeren op de meeting? Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 24 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 April, 2012 Nou, dat zal ik je vertellen, mijn Rio. Deze heeft als optie automatisch inparkeren net zoals de Sportage. Was een extraatje van de dealer. Quote
MiNi0101 Geplaatst 25 April, 2012 Geplaatst 25 April, 2012 Hallo MiNi0101, He Gefeliciteerd. Hoe bevalt je nieuwe Rio en wat had je daarvoor? Direct naar een meeting, mischien wel leuk Wat is het doel eigenlijk van een meeting? Bevalt me geweldig goed! Had een Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LX met een REMUS sportuitlaat...Een meeting is ook om bijvoorbeeld de instapstrips te bekijken voor je ze besteld (mits iemand ze heeft natuurlijk) enzo enzo... Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 25 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 April, 2012 Hallo MiNi0101, Dat is de Kia wel een stap vooruit hi hi Ik volg de meeting op het forum en als alles soepel loopt met de Kia dan ben ik er ook bij. Geronimo Quote
Tam Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Ik ben een vrouw! En ik heb per 04-05 een Rio! Maaaaar die meeting sla ik even over! En ik heb de rio niet alleen hahahha Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 26 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 April, 2012 Hallo Tam, Leuk dat je reageert en welkom op het forum! Ben volgens mij tot nu toe alleen maar mannen tegengekomen en ben wel benieuwd wat vrouwen vinden van de Rio. Je hebt toch ook een Graphite in bestelling staan net zoals ik? Leuk! Geronimo Quote
Tam Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Klopt! Volgende week vrijdag,4 mei, mogen we hem ophalen! Quote
Kiddy Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Hallo Tam, Leuk dat je reageert en welkom op het forum! Ben volgens mij tot nu toe alleen maar mannen tegengekomen en ben wel benieuwd wat vrouwen vinden van de Rio. Je hebt toch ook een Graphite in bestelling staan net zoals ik? Leuk! Geronimo Ik ben ook een vrouw en als alles goed verloopt kan ik mijn witte Kia Rio Superpack met schuif/kanteldak 22 mei ophalen. Met 17" phantom velgen (nieuwer model). Ik kan bijna niet wachten... Quote
MiNi0101 Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Ik ben een vrouw! En ik heb per 04-05 een Rio! Maaaaar die meeting sla ik even over! En ik heb de rio niet alleen hahahha Je mag ook mensen mee nemen... je hoeft niet alleen, ik neem mijn vriendin ook mee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.