Tam Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Hallo, Nieuw op dit forum en in blijde verwachting van een Kia Rio 1.2 5 deurs met pluspack, kleur Graphit. We moeten nog 2 weekjes geduld hebben! Fijn hier veel informatie weg te halen! Gr. Tam Quote
Jim Brouns Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Welkom, veel leesplezier Hier ook nog max twee weekjes wachten. Quote
xtra40 Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 welkom hier op het forum van harte met je aan koop nog maar 2 zwaare weken en dan kan het grote genieten beginnen veel heerlijke en veilige kilometers toegewenst Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Hallo Tam, Ik zit in het zelfde schuitje. Ook de 1.2 5 deurs in Graphite en over ongeveer 2 weken. Zullen we elkaar op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Vind het wel leuk een tweeling op afstand Quote
Tam Geplaatst 25 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 April, 2012 Dank jullie wel voor het warme welkom! Gelukkig inmiddels nog maar 9 dagen...... En Geronimo.....'een tweeling' hahaa, een tweeling waarvan de 1 in 020 en de ander in 010 woont ......leuk! Bovendien komt er áchterin mijn nieuwe Rio vriendje ook nog een échte tweeling van nu 3,5 te zitten! Zie er erg naar uit! Quote
MegaLimbo Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw en zoals bekend van andere fora, dan maar kort even voorstellen. Mijn naam is Erik, a.k.a. MegaLimbo (ik weet t...erg cliché, maar de enige usernaam die ik OVERAL heb en die ik dus gemakkelijk kan onthouden), ik ben 28, arts en "in verwachting" van mijn Kia RIO 1.2 Super/nav met 17 inch LM, Ben van plan een aantal kleine accesoires erop te laten zetten, zoals de chrome grillstrip en de zilveren tellerring. Daarnaast misschien rode velgenranden. In volgende post alvast een photoshop van hoe ie eruit gaat zien met deze rode randen. Quote
xtra40 Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw en zoals bekend van andere fora, dan maar kort even voorstellen. Mijn naam is Erik, a.k.a. MegaLimbo (ik weet t...erg cliché, maar de enige usernaam die ik OVERAL heb en die ik dus gemakkelijk kan onthouden), ik ben 28, arts en "in verwachting" van mijn Kia RIO 1.2 Super/nav met 17 inch LM, Ben van plan een aantal kleine accesoires erop te laten zetten, zoals de chrome grillstrip en de zilveren tellerring. Daarnaast misschien rode velgenranden. In volgende post alvast een photoshop van hoe ie eruit gaat zien met deze rode randen. die silveren teller ringen zitten er toch standaard op op de superpack bij mij wel teminsten Quote
Micle Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Welkom bij de kiaclub Megalimbo, ik wens jou heel veel veilige km, lees en schrijf plezier. Er is zoveel leuks te vinden hier op het forum dus mocht je iets willen weten dan kun je het zeker op het forum vinden of stellen. Ondanks jij niet vreemd bent met forums wil ik jou de tip mee geven als je iets niet vinden kunt gebruik de zoekfunctie (rechtsboven) Quote
Dutch Geplaatst 5 Mei, 2012 Geplaatst 5 Mei, 2012 Welkom Tam en volgens mij moet MegaLimbo zijn eigen topic starten, maar ja evengoed welkom. Quote
theomonika Geplaatst 5 Mei, 2012 Geplaatst 5 Mei, 2012 die silveren teller ringen zitten er toch standaard op op de superpack bij mij wel teminsten nou bij mij zit het er ook niet standaard in hoor de silveren teller ringen en ik heb toch ook de rio met superpack en ik kan er ook niks over vinden dat dat er bij zit standaard Quote
Dutch Geplaatst 5 Mei, 2012 Geplaatst 5 Mei, 2012 nou bij mij zit het er ook niet standaard in hoor de silveren teller ringen en ik heb toch ook de rio met superpack en ik kan er ook niks over vinden dat dat er bij zit standaard Volgens mij heb je dan dan het model 2011, in het geupgrade model zitten ze standaard bij het super pack. Quote
theomonika Geplaatst 5 Mei, 2012 Geplaatst 5 Mei, 2012 Volgens mij heb je dan dan het model 2011, in het geupgrade model zitten ze standaard bij het super pack. ja dat klopt wij hebben het model 2011 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Mei, 2012 Geplaatst 5 Mei, 2012 ja dat klopt wij hebben het model 2011 ja had al zo iets gelezen van af 2012 is het standaard vandaar dat het er bij mij weer wel op zit Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.